خبرهای داغ:

همایش بزرگ میثاق با ولایت به مناسبت حماسه ۹ دی در چالدران

همزمان با سالروز حماسه 9 دی همایش بزرگ میثاق با ولایت در شهرستان چالدران بر گزار شد .
کد خبر: ۸۹۶۹۷۴۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، دراین همایش به همت سپاه چالدران با حضور اقشار مختلف مردم در مجتمع فرهنگی هنری  این شهرستان با شکوه خاصی برگزار شد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران حماسه ۹ دی رابه عنوان حماسه ماندگار و جاویدان در تاریخ ملت ایران اسلامی دانست و گفت :در این روز تاریخی ملت ایران اسلامی وفاداری خود را به آرمانهای والای انقلاب و شهدا به اثبات رساندو با ولایت تجدید بیعت تاریخی نمودند .

حجت الاسلام اسلام حلمی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی در حماسه ۹ دی با مردم سالاری دینی و با تجلی روح ایمان بساط فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند افزود: مردم ایران اسلامی بار دیگر در این روز به صورت خود جوش به صحنه آمدند و خط بطلان کشیدند بر آنچه که دشمن سالها بر روی آن بر نامه ریزی کرده بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرار گاه حمزه سیدالشهداء استان آ.غربی نیز در این همایش ریشه حماسه ۹ دی را در غیرت و باورهای دینی مردم و بر گرفته از مکتب عاشورا دانست و گفت :ملت ایران اسلامی با حضور میلیونی و کم نظیر خود اوج زمان و دشمن شناسی و بصیریت خود را به رخ جهانیان کشیدند و نشان دادند که نظام جمهوری اسلامی ایران همانند سال ۵۷ از پشتوانه میلیونی مردم بر خوردار است .

حجت الاسلام حسنلو افزود :مردم ايران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فريب حيله ها و نيرنگ های آنان را نمی خورند.

شرکت کننده گان در مراسم با سردادن شعارهائی همچون ابوالفضل علمدار رهبر ما نگهدار ، ما اهل کوفه نیستیم رهبر تنها بماند ، مرگ بر آمریکا و اسرائیل و منافق حضور پرشور خود را به دشمنان قسم خورده انقلاب نشان دادند و با آرمان های والای شهدا ، امام راحل میثاق بستند و با رهنمودهای مقام معظم رهبری تجدید بیعت نمودند.

ارسال نظرات