خبرهای داغ:
با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستانی برگزار شد؛
به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه پر افتخار ۹ دی مراسم بزرگداشتی به همین مناسبت با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز عضو مجلس خبرگان رهبری و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستانی در سالن سیمرغ بوکان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۹۷۴۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵

به گزارش  خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت السلام عسکر دیرباز نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این همایش و طی سخنانی عنوان کرد: همه ما می دانیم انقلاب اسلامی برای پیشرفت کشور ما یک سرمایه بزرگی بوده و هست، ما به تناسب تقسیمات جهانی جز کشورهای در حال توسعه به شمار می آییم، که طی سال های گذشته و با استقلال کامل به پیشرفت های قابل ملاحظه علمی و صنعتی دست پیدا کردیم.

وی افزود: سالها پیش ملت ایران با فداکاری، با زندان رفتن و شکنجه شدن و شهید دادن در برابر رژیم صفاک شاه هنشاهی ایستادند انقلاب کردند تا بتوانند از طریق انقلاب ساختار حکومت را به گونه ای تدوین کنند که هم مسئولان حکومت و تمامی نهاد های اجتماعی در برابر پیشگاه مردم صادق باشند و در فکر سعادت و پیشرفت کشور باشند.

حجت السلام دیر باز عنوان کرد: مردم انقلاب کردند تا در کنار اصلاح ساختار نهاد های اجتماعی و قانون گذاری اشخاص صادق و با ایمان مورد تائید بر راس امور قرار گیرند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:به محض پیروزی اسلامی دشمنان انقلاب احساس کردند وجود انقلاب می تواند برای منافع آنها خطر ساز باشد به همین خاطر شروع کردند به توطئه گری مخصوصا که امام امت نسبت به برد بین المللی انقلاب هم یک عنایت خاصی داشتند و نمی خواستند این انقلاب فقط در کشور عزیز ما ایران محصور بماند بلکه می خواستند امت اسلامی یک امت واحده باشد.

وی افزود: ان وقت که ملت ایران ما انقلاب کرد یکی یکی توطئه ها شروع شد اما ملت خود انقلاب کرده بود، انقلاب ما یک انقلاب فرمایشی، تحمیلی و اجباری نبود، احاد ملت ما دیر یا زود به این انقلاب پیوستند و تشخیص دادند و انتخاب کردند که راه تعالی و پیشرفت ما تمسک به حبل اسلام است و خود انها نیز در برابر تمامی توطئه ها ایستادند.

حجت اسلام دیرباز عنوان کرد: ملت در برابر توطئه ها ایستادند و هنگامی که جنگ تحمیلی از سوی استکبار جهانی بر ما تحمیل شد مقاومت کردند و در اثر همین مقاومت، سربلندی خود را بین کشورهای منطقه و جهان نشان دهند.

وی گفت: بعد از پیروزی جنگ تحمیلی دوران دیگری شروع شد و دولت های متفاوتی روی کار امدند و پیشرفت های محسوسی که در کشور و جهان به واسطه ارتباطات و رسانه ها به وجود امد سبب شد ارتباطات اجتماعی در سطح جهان اسان تر شود اما استکبار جهانی در تمامی این سالها سعی دارد با این ابزارها سبک دینی اسلامی ایرانی ما را تغییر دهد به درون خانواده های ما نفوذ کند و در ذهنیت فرزندان ما رسوخ نماید تا بتواند در تصمیم سازی ها تاثیر گذار باشد که از ان به عنوان جنگ نرم تعبیر می کند

وی ادامه داد: یکی از هدف های انقلاب ما این بود که ملت شریف ما خود سرنوشت خود را به دست گرفتند و جلوگاه ان عرصه های انتخابات بود

دیرباز عنوان کرد: انتخابات شورها، مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و مجلس خبرگان انتخاباتی بودند که ملت ایران طی این ۴۰ ساله توانستند با شکوه برگزار و سرنوشت انقلاب را در ان تعین کنند.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی افزود: اما در انتخابات ۸۸ عده ای با استفاده از ابزار تبلیغات رسانه ای و فضای مجازی این توهم را به وجود اوردند که پیروز انتخابات انها خواهند بود ولی نتیجه انتخابات شخص دیگری را پیروز انتخابات معرفی کرد اینها امدند و گفتند که در این انتخابات تقلب شده است.

وی تصریح کرد: تقلب و تخلف در انتخابات اگر از مجاری قانونی پیگیری شود کاملا بر حق است، ولی متاسفانه در جریان انتخابات ۸۸ تعداد اندکی از کاندیداها شکست خود رجوع به قانون را نپذیرفتند و اعلام کردند که پیروز انتخابات هستند.

حجت اسلام دیرباز افزود: کاش این افراد به همین جا پسده می کردند ولی انها افرادی را وادار و دعوت کردند که وارد تظاهرات خیابانی شوند و ای کاش به همین مسئله اکتفا می کرند ولی انان شروع به اتش زدن اموال مردم و مساجد کردند و به این هم پسنده نکردند بلکه در روز عاشورا حسینی به عزاداری سرور و سالار شهیدان بی حرمتی نمودند

این مسئول استانی خاطر نشان کرد: امام امت به ما شاخص داده بود و فرموده بودند اگر دیدید بیگانگان و دشمنان شما از کسی پشتیبانی می کنند و برای او سینه چاک می کنند بدانید ریگی در کفش او است و مردم با بصیرت ایران اسلامی با درک شرایط و بعد از بی حرمتی های گسترده فتنه گران در روز عاشورا و قبل از ان حماسه بزرگ ۹ دی را خلق کردند که برای همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد ماند.

وی افزود: پیروز حماسه ۹ دی مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران بودند، زیرا رهبری با مدیریت بحران و ملت با به صحنه آمدن به موقع سبب شدند که فتنه به پایان برسد

دیر باز گفت: اکنون رافت اسلامی شامل حال سران فتنه شده است، کدام یک از سران فتنه تا کنون امدند و از اقدامات خود ابراز ندیمانی کردند ولی متاسفانه تا این لحظه این افراد سکوت اختیار کردند ولی نظام در برابر انان که لطمات بزرگی به انقلاب وارد کردند رافت نشان داده است.

 

ارسال نظرات