خبرهای داغ:
نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

مردم از اشراف گری بعضی از مسئولان گلایه مندند/مسئولان درد مردم را بشنوند

آیت الله دیرباز گفت: هیچ کدام از ما شعارهای ساختار شکنانه را نمی پذیریم، انقلاب ما به راحتی و به ارزانی به دست نیامده که با امدن چهار نفر به خیابان ما عقب نشینی کنیم.
کد خبر: ۸۹۶۹۷۴۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نماینده مردم استان اذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در مراسم گرامی داشت سالگرد حماسه ۹ دی ماه در بوکان ، در باره حوادث اخیر کشور عنوان کرد: این روزها می شنویم در بعضی از شهرهای کشور ما عده ای به خیابان می ایند به گرانی به بی کاری به رکود اقتصادی و اسیب های اجتماعی اعتراض می کنند که همه با ان اشنا هستیم.

حجت اسلام دیرباز افزود: من نمی خواهم عرض کنم اینها کار درستی می کنند اما می خواهم بگویم که گاهی فشار های زندگی و مشکلات زندگی به آن اندازه زیاد است، که مردم برای شنیدن صدای خود به خیابان می ریزند.

وی تصریح کرد: گاهی اجحاف بعضی از اعضای حکومتی نسبت به مردم ضعیف ما انجام می دهند به ان اندازه زیاد است که صدای مظلومیت افراد را مسئولین ما نمی شنوند

دیرباز خاطر نشان کرد: گر چه بیگانگان منتظر هستند حتی اگر یک نفر به خیابان بیاید از آن سوی استفاده کنند و ان را مخالفت با نظام می دادند در حالی که مردم نظام را دوست دارند .

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هیچ کدام از ما شعارهای ساختار شکنانه را نمی پذیریم، انقلاب ما به راحتی و به ارزانی به دست نیامده که با امدن چهار نفر به خیابان ما عقب نشینی کنیم

وی در ادامه به دلایل این اعتراض ها پرداخت و گفت: وقتی وزیری لوستر اتاقش ۹۰ میلیون تومان پولش باشد و یک وزیر دیگر ۱۵۰۰ میلیارد تومان ثروت داشته باشد هر گز وضعیت و درد مردم فقیر جامعه را درک نمی کنند

حجت اسلام دیرباز تصریح کرد: اگر مردم ما اعتراض و انتقادی دارند به این اشرافیت ها است، مردم اشرافیت وزرا و بعضی از رده های پائین تر را می بینند گلایه می کنند.

وی عنوان کرد: کسانی که کار حکومتی دارند و در هرسطح مدیریتی که هستند باید زندگی متوسطی داشته باشند، در غیر این صورت لازم است که کنار بروند تا مدیرانی روی کار بیایند که از جنس مردم و برای مردم هستند.

حجت السلام دیرباز تصریح کرد: یکی از مسئولین رده بالای کشوری در یک از شهر ها حضور پیدا می کند و می گوید اقتصاد ما روی ریل افتاده ولی مشکلات کمی هم وجود دارد، آیا این درک می کند که پدری که دارای پسر و دختر جوان در شرف ازدواج دارد و بی کار است چگونه زندگی می گذراند؟

وی یاداور شد: ملت ما این چیزها را می بینند، مردم رای دادند تا دولت برای رفع بیکاری برنامه دهند، واقتصاد مقاومتی را در جامعه اجرایی کنند ولی مسئولی که تنها پز فرماندهی قرارگاه اقتصاد مقاومتی را می دهد و برای کشور هیچ کاری نکرده است باید پاسخ گوی ملت باشد.

نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: وقتی هزاران کانتر قاچاق وارد کشور می شود و مسئولان می گویند خبر نداریم و ان را نادیده بگیرند باید انتظار داشته باشیم تولید ملی ما دچار چنین وضعیتی باشد و بیکاری و رکود بیداد کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم وقتی مشکلات و اشرافی گری را می بینیند نمی توانند تحمل کنند، و می گویند انقلاب کردیم مسئولان درد ما را بفهمند، اانقلاب کردیم تبعیض و فساد در جامعه نباشد، پس همه مسئولان لازم است که به خود بیایند تا وضعیت موجود را سرو سامان بخشیم.

نماینده مردم استان در خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: از مجلس انتظار داریم، مجلس می تواند ریس جمهور را به مجلس دعوت کند و از وی جواب و سئوال و گلایه کنند نه تخریب و توهین زیرا ما اهل این کار ها نیستیم اما باید انتقاد و گلایه کرد تا وضعیت جامعه بهبود یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار