خبرهای داغ:

تجمع عظیم گرامیداشت حماسه 9دی،روز بصیرت و میثاق با ولایت،در سلماس برگزار شد

با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ایوب حسن زاده،مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه،تجمع عظیم گرامیداشت حماسه 9دی،روز بصیرت و میثاق با ولایت،با حضور بیش از پنج هزار نفر در استادیوم سلماس برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۹۷۴۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام موسوی نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه سلماس ضمن خیر مقدم به حاضرین و میهمانان،نه دی را مظهر ولایتمداری و بصیرت ملت دانسته و سالروز این حماسه عطیم را تبریک گفت.

حجت الاسلام حسن زاده در مورد مسائل اول انقلاب و نحوه انتخاب رهبری مطالب و خاطراتی بیان نمودند.

وی در ادامه سخنان خود از خواص بی بصیرت و مردم با برت ایران اسلامی سخن گفت و خاطر نشان شد که حضور میرحسین موسوی در انتخابات 88 و سپس فتنه انگیزی برخی در راستای براندازی انقلاب کاری از پیش تعیین شده بود که بحول و قوت الهی و با رهبری مدبرانه ولی امر مسلمین و بصیرت ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران خنثی شد ..

وی گفت: مردم با حضور خود در این روز ، نشان دادند که پای آرمان های انقلاب و نظام و رهبری تا آخر ایستاده اند. کسانی که ادعای ولایت و ولایت مداری دارند و در کنار ولایت هستند، باید از دشمنان و فتنه گران تبری جسته واز آنان اظهار انزجار نمایند

حجت الاسلام كريم حسن زاده در بخش ديگري از سخنان خود،مسئولی که به اصول و ارکان این انقلاب معتقد نباشد یک لحظه بر مسند باشد ، حرام است ، نماینده مجلسی که همه وجودش مدیون خون شهداست ، چطور به خود اجازه می دهد بر خلاف آرمان امام عزیز و بر خلاف اصول انقلاب رأی بدهد و چطور از اسرائیل حمایت می کند ؟

حجت الاسلام حسن زاده به سخن نخست وزیر رژیم صهیونیسم اشاره  کرده  که گفته بود «چشم امیدمان به جنبش سبز است» اظهار داشت: این سخن به این علت بود که فرقه های احزاب دنیا اعم از فاحشه ها چون گوگوش و..سلطنت طلبان،آمریکا،اسرائیل با اینکه دارای سلایق گوناگون بودند ولی در یک جبهه واحد ایستاده و فتنه گران را هدایت و تشویق می کردند با وعده و وعیدهای مالی آنان را فریب می دادند.

وی در ادامه با اشاره به دو رکن انقلاب اسلامی –مردم و رهبری- خاطر نشان کرد: این دو رکن اساس نظام است و باید از همدیگر رضایت داشته و قبول هم باشند والا دشمنان و فرصت طلبان از هر بهانه ای برای  تفرقه استفاده می کند.

حجت الاسلام حسن زاده در آخر افزودند: حرکت امام حسین (ع) و فرهنگ اهل بیت(ع) نجات بخش امت اسلامی و انقلاب ایران اسلامی بود و صدالبته اگر مردم و رهبری با هم اتحاد نداشتند و از هم فاصله می گرفتند آنان موفق شده و خسارتهای بیش از بیش به ایران وارد می شد.

ارسال نظرات