خبرهای داغ:

ویژه برنامه ی نهم دی ماه با حضور روحانیون و طلاب تکاب برگزار شد

انتقال حماسه ۹ دي به نسل هاي بعدي از مهمترين وظايف روحانیون و مسئولين فرهنگي است زيرا حماسه ۹ دي به اندازه حماسه عاشورا اهميت دارد.
کد خبر: ۸۹۶۹۷۳۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تکاب ، ضمن گرامی داشت سالروز حماسه ی نهم دی ماه اظهار داشت : انتقال حماسه ۹ دي به نسل هاي بعدي از مهمترين وظايف روحانیون و مسئولين فرهنگي است زيرا حماسه ۹ دي به اندازه حماسه عاشورا اهميت دارد.

حجت الاسلام سید صادقی افزود : حماسه ی 9 دی 1388، حماسه ای ماندگار در اذهان ملت شریف ایران است. مردم در این حماسه ، بسیجیّت خود را به نمایش گذاشتند . آنها با مشت های کوبنده خود و با دهان الله اکبر گویان خود ، به جهانیان فهماندند که در هر لحظه و زمانی و در هر شرایطی در کنار هم با عنوان جمهوریّتی که بر خود نهاده اند حافظ اسلام و دین و وحدت خود خواهند بود.

حجت الاسلام سید صادقی خاطر نشان کرد : این حماسه نشان از اتحاد و دینداری و ولایتمداری مردم ایران دارد . مردمی که چنان در کنار هم بسیج شدند که نه تنها آبی بر آتش فتنه ریختند ، بلکه قدرت و غرور ملی و بسیجی خود را به کرانه ها ی عالم از کران تا کرانش اعلام کردند، چراکه این مردم پیرو رهبری چون امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) بودند و هستند و به توفیق الهی خواهند بود.

حجت الاسلام سید صادقی زنده نگه داشتن حماسه ی نهم دی ماه و انتقال آن به نسل های آینده را از وظایف مهم روحانیون و طلبه ها و مسئولین دانسته و بیان نمودند : امروز روحانیت و مسئولین فرهنگی کشور نقش مهمی بر دوش دارند ، زنده نگه داشتن این روز و انتقال محتوای آن به نسل های آینده از مهمترین وظایف بوده و با این کار می توان نسل های آینده را همواره بصیر و آگاه پرورش داد تا بتوانند در شرایط سخت همواره حق را از باطل تشخیص دهند و با چنین حرکات عظیم انقلابی همچون نهم دی ماه 88  ، تمامی نقشه های دشمنان را با شکست رو به رو سازند .

ارسال نظرات