خبرهای داغ:
باحضورنماینده ولی فقیه درحفاظت فرودگاه های کشور:
حجت الاسلام شهبازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در حفاظت هواپیمایی کشوری در همایش حماسه نه دی ماکو که در مسجد ولیعصر ماکو برگزار شد بر پیشرفت روزافزون انقلاب اسلامی در تمامی ابعاد اشاره کرد.
کد خبر: ۸۹۶۹۷۳۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام شهبازی گفت: ایران اسلامی یکی از نظامهای مقتدر جهانی است که با اتکا به مردم و رهبری عظیم الشان انقلاب در برابر استکبار و زیاده خواهی سلطه طلبان ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در حفاظت سپاه فرودگاه های کشور افزود: در سایه انقلاب اسلامی امروز دنیا از ایران حساب می‌برد و ایران را یک قدرت فرامنطقه‌ای می‌دانند.

حجت الاسلام شهبازی تصریح کرد: اقتدار ایران و ایرانی به سرعت در حال رشد است ولی دشمن نمی خواهد این واقعیت را بپذیرد.

وی در ادامه به حاشیه سازی ها و تجمعات بی جا در کلانشهر های کشور اشاره کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران نباید با کوچکترین بهانه های دشمن زیر سوال برود.

حجت الاسلام شهبازی ادامه داد: دشمن امروزه فهمیده است که تنها راه تفرقه افکنی بین مسئولین و مردم ایران بزرگنمایی نقاط ضعف بین آنها است.

وی در تشریح ابعاد اقتصادی کشور ایران، این کشور را پیشرو در عرصه علم و فناوری و اقتصاد نوین عنوان کرد و گفت: مسئولین باید از تولیدکنندگان و صاحبان اقتصاد خرد حمایت کنند تا روحیه مردم نسبت به نظام تضعیف نشود.

وی ۹ دی را یک الگوی بارز برای به کار بردن آن در تمامی عرصه‌های زندگی دانست و گفت: مردم در ۹ دی با بصیرت خود به میدان آمدند و آگاهانه آینده زندگی خود را انتخاب کردند و  باید این اصل حتی در انتخابات و دیگر عرصه‌های زندگی نیز به کار برده شود.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی در باب شبیخون فرهنگی تاکید کرد و گفت: جوانان باید آگاه باشند و تاریخ و رویدادهای گذشته انقلاب را رصد کنند.

 

ارسال نظرات