مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع):

اعتقاد راسخ ملّت ایران، نظام ما را در جهان متمایز کرده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناوه گفت: اعتقاد راسخ ملّت ایران در مبارزه با استکبار، نظام ما را در جهان متمایز کرده است.
کد خبر: ۸۹۶۹۷۳۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، حجت الاسلام حسین دشتی اظهار کرد: با وقوع انقلاب اسلامی همه نقشه های شوم دشمنان و استکبار به هم ریخت و دشمن قادر  به رسیدن به اهداف پلید خود در منطقه نمی باشد.

وی تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی و با صدور پیام انقلاب و بصیرت بخشی به جهانیان، استکبار تمامی تلاش خود را به کار بسته است تا جلوی رشد و توسعه انقلاب اسلامی و صدور پیام آن را بگیرد امّا تاکنون نتوانسته است در این زمینه موفق شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان حماسه 9 دی ماه را اوج ولایت مداری و بصیرت مردم دانست و ابراز داشت: به سبب همین ولایت مداری مردم تاکنون تمامی نقشه های شوم دشمنان نقش بر آب شده است.

وی بیان داشت : انچه نظام ما را در جهان ممتاز کرده است نه سلاح و موشک است بلکه تفکر الهی و اعتقاد راسخ ملت است ، اما دشمن ایران را منهای اعتقاد و تفکر الهی و بی بصیرت می خواهد وبه دنبال این موضوع است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در پایان با تقدیر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین عباس مومن زاده در اجرای ماموریت های محوله در طول خدمت در گناوه حجت الاسلام احمد رضایی زاده را به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) این شهرستان  معرفی نمود.

 

ارسال نظرات