فرمانده سپاه شهرستان جم:
فرمانده سپاه شهرستان جم گفت: حماسه یوم الله 9 دی حذف‌شدنی نیست و مردم انقلابی جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه این روز بزرگ را فراموش نمی‌کنند.
کد خبر: ۸۹۶۹۶۶۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، عبدالرضا ریزی در جمع کارکنان سپاه جم اظهار داشت: یوم الله 9 دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایت‌مدار ایران اسلامی نقطه عطف دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات هر فرد ایرانی رقم زد.

 وی افزود: یوم الله 9 دی ماه روز بزرگ و ارزشمندی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که هیچ‌گاه نباید فراموش شود و یادآور حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایت مدار ایران اسلامی است.

وی با بیان این که 9 دی ماه سال روز حماسه مردمی در برچیدن فتنه بود، اضافه کرد: این روز پرافتخار برای کشور که یادآور حماسه و خروش انقلابی مردم عزیزمان در برابر فتنه‌گران بود باید هر ساله بزرگ داشت این روز مهم به خوبی برگزار شود.

ریزی با اشاره به این که مردم با حضور خود در روز 9 دی ماه یک بار دیگر پایبندی خود را به آرمان‌های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند، یادآور شد: مردم با حضور پر شور و با بصیرت خود، فتنه‌های دشمنان را ناکام گذاشتند.

فرمانده سپاه شهرستان جم با بیان اینکه بزرگ داشت یوم الله 9 دی ماه در مصلی جمعه شهر جم برگزار می شود تصریح کرد: سخنران ویژه این مراسم سرهنگ حمید خرمدل جانشین فرماندهی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر است که این مراسم شنبه شب در جم برگزار خواهد شد.

ریزی ضمن دعوت از آحاد مردم خداجو و بسیجیان همیشه در صحنه شهرستان جم، جهت شرکت در این مراسم، تصریح کرد: با زنده نگه‌داشتن حماسه 9 دی است که برای همیشه به دشمنان قسم خورده نظام اسلامی درس عبرت خواهیم داد که ملت ما همیشه بیدار و در خط رهبری و ولایت مطلقه فقیه به سر می‌برند و قطعا مردم انقلابی و مومن شهرستان جم هم چون سال‌های گذشته حضوری پر رنگ در این مراسم خواهند داشت.

انتهای خبر/

 

ارسال نظرات