فرمانده حوزه مقاومت امام علی(ع) جم:
بوشهر-فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان جم گفت: 9 دی فتح‌الفتوح ملت ایران است ومردم ایران در این روز تایید دیگری بر شناسنامه انقلاب اسلامی زده و با مشت‌های گرده کرده و با حضور باشکوه و انقلابی خود سیلی محکمی به استکبار جهانی زدند.
کد خبر: ۸۹۶۹۶۴۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم، حسین امیری در جمع خبرنگاران با اشاره به یوم الله 9 دی ماه اظهار داشت: حماسه مردمی یوم‌الله نهم دی‌ماه نمایش قدرت نظام اسلامی در مقابله با فتنه‌ها و حوادث بود.

 امیری گفت: حضور مقتدرانه ملت ایران در صحنه‌های دفاع از نظام، پاسخ‌گویی به تمام یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام و انقلاب بوده است که این حماسه بزرگ‌، آتش فتنه را خاموش کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان جم تصریح کرد: حماسه بزرگ 9 دی‌ماه در واکنش به اهانت‌گری‌های فتنه‌گران در روز عاشورا رخ داد که پیروزی آن مردم بودند و آن چیزی که آتش فتنه را خاموش کرد، حضور همین مردم بود.

وی ادامه داد: حضور عظیم، خودجوش و درخشان ملت بزرگ ایران در حماسه 9 دی نماد ولایت‌پذیری، بصیرت سیاسى، پای‌بندى به انقلاب و آرمان‏‌هاى انقلاب اسلامی، پیوند تنگاتنگ عاشورا و مقدسات اسلامى با انقلاب و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه 9 دی فتح‌الفتوح ملت ایران است خاطرنشان کرد: مردم ایران در 9 دی سال 88 مهر تایید دیگری بر شناسنامه انقلاب اسلامی زدند و با مشت‌های گرده کرده و با حضور باشکوه و انقلابی خود سیلی محکمی به استکبار جهانی زدند.

انتهای خبر/

 

ارسال نظرات