مسئول نظارت و تایید صلاحیت ندسا گفت: 9 دی و مرور اتفاقات سال 88 به عنوان یک تجربه بایستی مورد توجه قرار گیرد که اگر این مهم به خوبی تبیین شود جلوی فتنه های جدید گرفته می شود
کد خبر: ۸۹۶۹۶۴۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

 

به گزارش خبر گزاری بسیج از تنگستان، تیمور یزدانشناس در تجمع بزرگ روز بصیرت  و میثاق امت با ولایت تنگستان گفت: اندیشکده های استکبار و استعمار از سالهای قبل از فتنه 88 به دنبال تغییر در نظام سیاسی ایران اسلامی بودند و با تکیه بر اتفاقات سال 88 فتنه حاثصل از 15 سال بحث و تبادل نظرشان را می خواستند در کشور اتسلانمی ما پیاده کنند .

وی اضافه کرد: دشمنان ما مطالبه تغییر در نظام را در دستور کار داشتند  و با اصل نظام ما مخالف بوده  و مشمکل اصلی اشان ولایت فقیه و تفکر عاشورا و نهضت امام حسین (ع) بود که بر ملت سایه افکنده و آنها نیر حد مطلب را به جا آورده و وقیهانه آن را در فتنه 88 مورد هجوم خود قرار داده و حرمت شکنی کردند.

یزدانشناس تصریح کرد: دشمن با تکیه بر فضای مجازی  و سرمایه گذاری آن چنانی در این زمینه  شبکه های اجتماعی را به اسلحه ای خطرناک علیه انقلاب تبدیل کرده است.

وی گفت: 9 دی  و مرور اتفاقات سال 88 به عنوان یک تجربه بایستی مورد توجه قرار گیرد که اگر این مهم به خوبی تبیین شود جلوی فتنه های جدید گرفته می شود.

مسئول نظارت و تایید صلاحیت ندسا ابراز داشت: به برکت رهبری انقلاب نظام جمهوری اسلامی جایگاه ویژه ای در دنیه پیدا کرده ایم و توانسته ایم قدرت فوق العاده ای را در خاور میانه به نمایش بگذاریم.

وی بیان کرد: امروز اندیشه های انقلابی نظام ما در تمام دنیا مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد به طوری که توانسته ایم در کشوری مثل نیجریه بیش از 20 میلیون نفر را جذب انقلاب اسلامی و تفکر شیعی خود کنیم.

یزدانشناس افزود: دشمن از پیشرفتهای علمی، دفاعی و توان موشکی ما به شدت ناراحت است و از اینکه ما توانسته ایم معادلات دنیا را بر هم بزنیم به خود می پیچند و دست از توطئه بر نخواهند داشت.

وی تاکید کرد: گسست خواص انقلاب چالش مهم و نگرانی قابل توجهی است که امیدواریم آنها نیز همچون رهبر فرزانه انقلاب انقلابی عمل کنند .

یزدانشناس گفت: خطر بزرگی که متوجه نظام ماست این است که تلاشهایی صورت می گیرد تا انقلابی گری از بین برود و از این رو بچه های انقلابی را مورد هجمه قرار می دهند و همین که در کشور برخی به دنبال انقلابی زدایی هستند خود خطر بزرگی است.

وی ابراز داشت: انفعال در برابر دشمن نیز خطر بزرگ خواند و گفت: ما از کشورهای پیشرفته دنیا هیچ کم نداریم و قادر به اداره دنیا هستیم و متاسفانه اگر امروز ضعفی هست بر اثر عدم برنامه ریزی و ضعف در این حوزه است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

تیمور یزدانشناس خاطر نشان کرد: قطار انقلاب بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در حال حرکت است و کسانی ضرر خواهند کرد که از آن پیاده شوند و دشمنان بدانند که جمهوری اسلامی  آینده ای درخشان در جهان را تحت الشعاع خود خواهد داشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها