بوشهر-امام جمعه اهرم گفت: مردم با حضور در صحنه تاریخی و افتخار آمیز 9 دی ماه سال 88 به خواص بی بصیر آموختند که نباید در صحنه های حساس ولی و رهبر خود را تنها بگذارند.
کد خبر: ۸۹۶۹۶۳۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت الاسلام عیسی راستگو درتجمع بزرگ روز بصیرت مردم تنگستان گفت:  9 دی به برکت حضور مردم ولایتمدار ایران اسلامی در صحنه مبارزه با فتنه گران به یوم الله تبدیل شد و مردم با تکیه بر بصیرت و بینش الهی که داشتند یک بار دیگر پیوند و میثاق خود با ولایت و رهبری مستحکم  تر از گذشته بستند.

وی اضافه کرد: فتنه 88 با رمز تقلب در انتخابات آغاز شد  و فتنه گران با حرمت شکنی عاشورا و امام حسین (ع) ماهیت اصلی خود را نشان دادند.

راستگو خاطر نشان کرد: فتنه گران به دنبال زیر سوال بردن  محتوای اسلام و اسلامی گری نظام بودند و مردم بصیر ایران اسلامی با حضور در صحنه تاریخی و افتخار آمیز 9 دی ماه سال 88 به خواص بی بصیر آموختند که نباید در صحنه های حساس ولی و رهبر خود را تنها بگذارند.

امام جمعه اهرم تصریح کرد:  9دی حماسه جاویدانی است که باید در طول عمر آینده انقلاب گرامی داشته شود و به عنوان برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی خواهد ماند

 

ارسال نظرات