با حضور مسوولان و مردم بصیر کوهبنان ..

مراسم نهم دی ماه در مسجد جامع شهرستان کوهبنان برگزار شد.

مراسم نهم دی ماه با حضور جمع کثیری از مسوولان و مردم ولایت مدار کوهبنان در مسجد جامع شهرستان با طنین فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و....برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۶۹۶۰۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان کرمان، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام مهدی فقیهی مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان  با استناد به کلام نورانی حضرت علی(ع) گفت کسانی هستند که مدعی محبت مودت ما هستند که در فتنه گری از دجال برای ما  بدترند کسانی که با دشمنان ما در مواقع فتنه دوستی می کنند و با دوستان ما دشمنی می کنند.
وی تاکید کرد در چنین شرایطی حق با باطل آمیخته می شود لذا همگان خصوصا مسوولان باید مواظب باشند که با حرکت آنان مردم در زمان فتنه  راه درست بروند .
نماینده ولی فقیه در فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج  کوهبنان ادامه داد وقتی حضرت ولی عصر (عج )ظهور کند کسانی که با بانیان حادثه کربلا موافق هستند  مورد مواخذه قرار می گیرند.
وی خاطر نشان کرد دشمن چشم به اراده و جمعیت ما دوخته اگر کمترین سستی ببیند حمله می کند اما انقلاب اسلامی در پرتو منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی رو به پیشرفت و تعالی است تا پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی نظام تقدیم گردد.
در ادامه حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان گفت انقلاب اسلامی یک عطیه بزرگ الهی در این عصر بود در حالی که انقلاب های زیادی در جهان ایجاد شده که فقط شکل کودتا داشته اند اما مردم ما برای دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی در حالی که همه دنبال قدرت و خیانت بودند مردم ما دنبال حق و خوبی بودند.
وی تاکید کرد مردم تا پای جان در کنار امام عزیز ماندند خدا این انقلاب را عنایت فرمود  کشوری که دنبال اجرای حق و حقیقت است همه دنیا را متخیر کرد و نه شرقی و نه غربی را سرلوحه کار خویش قرار داد .
امام جمعه کوهبنان بیان داشت  انقلاب ما مستقل بر مبنای جمهوری اسلامی بود در حالی که امامی بصیر همچون پیامبر اعظم (ص) و ائمه معصومین علیهم السلام انقلاب را به پیش برد.
وی ابراز داشت  کشورهای استکباری اسلام را نمی خواستند لذا وقتی انقلاب اسلامی  بوجود آورد قدرت پوشالی آمریکا را در هم شکست و تو دهنی به صهیونیست ها زد در حالی که خود را انسام های ویژه می دانستند .
حجت الاسلام جعفری گفت انقلاب از ملت های مظلوم در سراسر جهان و از قدس حمایت کرد لذا این حرکت می رود تا ریشه دشمنان را بکنند لذا فتنه ها علیه ما شکل گرفت تحریم ها و تهدیدها آغاز شد و دشمنان جنگ تحمیلی را راه انداختند.
وی تصریح نمود دشمنان و بدخواهان انقلاب ترورها و فتنه ها را هر ده سال یک بار در کشور راه انداختند تا در سال 88نیروهای انقلابی را جذب کردند کسانی که برای انقلاب زندان رفتند و زجر کشیدند اما همان هایی که این قدر مطرح بودند چی شدند و چه کسانی از آنها حمایت کردند.
وی خاطر نشان دشمنان  در سال 88 پول خرج کردند که فتنه ای به تمام معنا راه افتاد مطمئن بودند فاتحه انقلاب تمام است اما لطف خدا شامل حال ملت ایران شد و انگشت اشاره امام حق نگذاشت دشمن به اهداف خودشان برسند چون مردم به آرمان های انقلاب و شهدا وفادارند.
امام جمعه کوهبنان تاکید کرد این در حالی است که  فتنه هشت ماه طول کشید دشمنان تلاش کردند تا جلوی صدور انقلاب را بگیرند تا انقلاب در کشورهای غربی نفوذ نکند اما مردم آمدند و از حق دفاع کردند .
حجت الاسلام جعفری بیان داشت در جریان خاموش کردن مردم وارد میدان شدند و نهم دی را خلق کردند با بصیرت و حضور به موقع  در صحنه وفاداری خود را به اثبات رساندند.
وی خاطر نشان کرد در موقع فتنه ها انسان  باید توجه به قران و اهلبیت داشته باشد تا گرفتار فتنه نشود.
امام جمعه کوهبنان ادامه داد امر امامت و ولایت مستمر است و مردم در هر عصری می توانند از وجود امام حق بهره مند باشند لذا مردم ما از وجود حضرت امام و مقام معظم رهبری مد ظله العالی بهره مندند که وجود ایشان کشور و نظام ،دولت ،قوا و...را از تمام خباثت ها حفظ می کند لذا هر جا با امامت و ولایت باشیم فتنه ای نخواهد بود امروز همه جناح ها به این نتیجه رسیدند باید در کنار ولایت و رهبری باشند تا دشمنان و بدخواهان را منزوی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار