رقابت‌های قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای پیشکسوتان کشور با کسب ۱۸ نشان رنگارنگ ورزشکاران کردستانی در گیلان پایان یافت.
کد خبر: ۸۹۶۹۵۹۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رقابت‌های قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای پیشکسوتان کشور با معرفی نفرات برتر رده‌های سنی مختلف در گیلان پایان یافت.

این مسابقات با حضور بیش از ۳۱۰ شرکت کننده از استان‌های کردستان، کرمان، البرز، همدان، گیلان، مازندران، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی، سمنان، قم، خراسان رضوی، مرکزی، خراسان جنوبی، زنجان، گلستان، کرمانشاه و یزد در ورزشگاه شهید عضدی و زورخانه پوریای، ولی رشت برگزار شد.

ورزشکاران سه رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال و بالای ۶۱ سال در رشته‌های تیمی زورخانه ای، مهارت‌های فردی (چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده و میل بازی) و ۱۲ گانه انفرادی (میانداری) با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم استان کردستان با ۲۰ ورزشکار در رقابت‌های قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای پیشکسوتان کشور شرکت کرد و توانست هشت نشان طلا، هفت نقره و سه برنز را کسب کند.

در رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال، کردستان رشته تیمی زورخانه نشان طلا را کسب کرد و بر سکوی نخست ایستاد و در مجموع رشته‌ها عنوان دوم تیمی را از آن خود کرد.

تیم کردستان با سرپرستی فرزین کاظمی و مربیگری شهریار کُردی طی روز‌های ششم تا هشتم دی ماه در رقابت‌های قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای پیشکسوتان کشور حضور یافت.

همچنین شهریار کُردی در رشته کباده نشان طلای همین رده سنی را بر گردن آویخت، رحمت کرباسی در چرخ چمنی و محمد رضا غریبی در رشته میانداری جایگاه سوم را به دست آوردند.

در رده سنی بالای ۶۰ سال، کردستان در رشته تیمی زورخانه ایی بر سکوی دوم قرار گرفت و در مجموع کلیه رشته‌ها عنوان سوم را از آن خود کرد.

جمال درزی پور نیز در رشته‌های چرخ چمنی و میانداری به ترتیب عنوان دوم و سوم را رده سنی بالای ۶۰ سال کسب کرد.



انتهای پیام/7727
ارسال نظرات