خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهرستان گناباد گفت: متاسفانه عده ای از حضور مردم در صحنه که به منظور گرانی های موجود آمده بودند تا صدای خود را به گوش مسئولان برسانند سوء استفاده کرده و بر علیه نظام و رهبری شعار دادند که بایستی یقین بدانیم که پشت پرده این امر باز هم دشمنان اسلام از جمله امریکا نقش آفرینی داشته اند.
کد خبر: ۸۹۶۹۵۸۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین حسین اسلامی امام جمعه موقت گناباد و استاد حوزه و دانشگاه در نشست بصیرتی 9 دی ماه در شهرستان بشرویه ضمن محکوم کردن سران فتنه گفت: فتنه در زمان اسلام و پیامبران هم بوده است و بدترین فتنه ها در باب امامان معصوم وجود داشت.

وی افزود: به شهادت رساندن امیرالمومنین بر سر خلافت از جمله فتنه های آن دوران بود و امروز نیز عده ای در انتظار برکناری رهبر فرزانه انقلاب هستند و در این راه از هیچ گونه توطئه ای فروگذار نمی کنند.

دکتر اسلامی بیان کرد: ما و همه ملت ایران شاهد بودیم که سران فتنه به بهانه تقلب در انتخابات از داخل محل سکونت خود چگونه مهره هایشان را بر علیه نظام چیدند و آشوب کردند و حال حامیان آنها مدعی هستند که در این زمینه فتنه ای در کار نبوده است.

حجت الاسلام اسلامی ادامه داد: امروز با فتنه در باب گرانی و حذف یارانه ها عده ای به دنبال انحراف ذهن ملت ایران از فتنه و حوادث سال88 هستند.

استاد حوزه و دانشگاه همچنین گفت: متاسفانه عده ای از حضور مردم در صحنه که به منظور گرانی های موجود آمده بودند تا صدای خود را به گوش مسئولان برسانند سوء استفاده کرده و بر علیه نظام و رهبری شعار دادند که بایستی یقین بدانیم که پشت پرده این امر باز هم دشمنان اسلام از جمله امریکا نقش آفرینی داشته اند.

امام جمعه موقت شهرستان گناباد همچنین اظهار داشت: مردم از قشر ضعیف و متوسط جامعه دیگر نمی توانند شاهد دریافت حقوق های نجومی از سوی مسئولان و عدم برخورد با این فسادهای مالی باشند.

وی افزود: قطعا رابطه ای بین مسئولان و واردکنندگان لوازم ضروری کشور وجود دارد که با این امر برخورد نشده و نهایتا منجر به ضربه خوردن اقتصاد، تولید و اشتغال کشور می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسین اسلامی همچنین گفت: دولت بجای اینکه بخواهد بدهی های خود را از میان مردم محروم و فقیر جامعه جمع کند بهتر است با حقوق بگیران نجومی برخورد کند.

وی همچنین افزود: حماسه نهم دی ماه برای همه دشمنان یک ضربه بود که بدانند نباید خط قرمز های انقلاب و نظام را رد کنند چراکه در اینصورت با جواب های کوبنده مردم مواجه خواهند شد، و ما در راهپیمایی 9 دی ماه این حضور پرشور مردم و پیروی آنان از ولایت را شاهد بودیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها