مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت:بصیرت و پیروی از ولایت نسخه شفابخش پیروزی بر دشمنان داخلی و خارجی انقلاب است
کد خبر: ۸۹۶۹۵۷۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از میرجاوه، سرهنگ پاسدار علی کیخا درجمع مردم میرجاوه اظهار داشت: ملت ایران همواره ثابت کرده است که در برابر فتنه گران و استکبار جهانی با تکیه بر بصیرت و بینش انقلابی هیچگاه با نقشه‌های دشمنان همسو نمی‌شوند.

وی افزود: تاریخ انقلاب اسلامی ایران پر است از صفحات زرینی، چون ۹ دی که نشان دهنده دشمن شناسی و ولایت مداری مردم فهیم و انقلابی ماست.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان هیچگاه دست از فتنه افروزی برخواهند داشت، بیان کرد:استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ هیچ گاه دست از فتنه افروزی برخواهد داشت چرا که انقلاب اسلامی ایران را تنها سد در برابر خواسته‌های شیطانی و ضد انسانی خود می‌دانند.

وی تصریح کرد: وظیفه ما آگاه بخشی عمومی و اطلاع رسانی به ملت و آینده سازان است تا بدانند استکبار هر بار با چه نقشه‌ای پیش آمده و چه گونه عمل می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه بصیرت و پیروی از ولایت راه نجات از فتنه هاست، تصریح کرد: بهترین راه برای مقابله با استکبار جهانی وحدت، بصیرت و پیروی از ولایت است چرا که هرزمان ملت گوش به فرمان رهبری بوده اند موفق شده و نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده اند.
ارسال نظرات