سردار رجبی در جمع مردم مرزنشین بانه بمناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: مردم انقلابی ایران با خلق حماسه ۹ دی پاسخ کوبنده‌ای به توطئه‌های استکبار دادند.
کد خبر: ۸۹۶۹۵۵۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان و همچنین فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در جمع مردم شهرستان بانه اظهار داشت: فتنه ۸۸ از پیچیده‌ترین و بزرگترین توطئه‌های نظام سلطه بر علیه نظام اسلامی بود که در طول عمر انقلاب بی سابقه بود.


وی با بیان اینکه مردم ایران توطئه‌های زیادی را از بدو شکل گیری انقلاب تا به امروز پشت سر گذاشتند افزود: فتنه ۸۸ برآیند تمام توطئه‌های استکبار و ایادی آنان از بدو انقلاب تا به امروز است که با حضور خودجوش مردم همیشه در صحنه ایران خنثی شد و دشمنان را در رسیدن به مقاصد شومشان ناکام گذاشت.


سردار رجبی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب در طول چند دهه گذشته به روش‌های مختلف درصدد براندازی نظام و انقلاب اسلامی بر آمدند که هر بار نیز با حضور به موقع و هوشیارانه مردم نقشه آنان ناکام مانده است.


فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان راه اندازی اختلافات قومی قبیله‌ای در اوایل انقلاب در نقاط مختلف کشور از جمله کردستان؛ خوزستان؛ بندر ترکمن و شمال کشور را از جمله گام‌های اول برای براندازی نظام عنوان کرد و گفت: اگر بصیرت و هوشیاری ملت ایران نبود همین توطئه برای براندازی یک نظام نوبا کافی بود.


سردار رجبی؛ تحریک صدام بر علیه جمهوری اسلامی ایران و راه اندازی جنگ هشت ساله را گام بعدی استکبار برای نابودی انقلاب اسلامی برشمرد و خاطر نشان کرد: جنگ علی رغم خسارت‌های معنوی و انسانی بالغ بر میلیارد‌ها دلار خسارت روی دست کشور گذاشت که برای یک انقلاب تازه تاسیس بسیار سخت و شکننده بود، ولی خوشبختانه این توطئه هم با ایستادگی و ایثار آحاد مردم نقش بر آب شد.


فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کودتای نوژه همدان، انواع تهدید و تحریم‌های سیاسی و اقتصادی تا همین اواخر ترور دانشمندان هسته‌ای برای جلوگیری از توسعه و پیشرفت ایران اسلامی نمونه‌های دیگری از اقدامات و تلاش‌های دشمن برای نابودی نظام اسلامی ایران بود.


سردار رجبی فتنه ۸۸ را یکی از توطئه‌های بزرگ دشمن بر علیه ملت ایران در چند سال اخیر عنوان کرد و گفت: بزرگی و پیچیدگی این فتنه در حدی بود که می‌توان گفت: فتنه ۸۸ برآیند تمام توطئه‌های دشمن بر علیه ملت ایران بود بطوریکه همه جریان‌های معاند و شکست خورده از سلطنت طلب‌ها گرفته تا منافقین و سران ضد انقلاب در این فتنه دست داشتند.



فرمانده سپاه بیت المقدس استات کردستان تصریح کرد:، اما مردم همیشه در صحنه و ولایی ایران که بعنوان حامیان اصلی انقلاب هستند این توطئه را هم به مانند سایر فتنه‌های دیگر خنثی کردند و خوشحالی زودگذر دشمنان را به یاس و نا امیدی ابدی برای آن‌ها مبدل کردند.



وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی بعنوان یکی از یوم الله‌ها در تاریخ انقلاب به ثبت رسیده افزود: حماسه ۹ دی کلید واژه امروز ملت ایران در برابر فتنه گران است که پاسخی در فراز انقلاب از طرف مردم انقلابی ایران به ضد انقلاب بود و بایستی هر ساله سالروز این حماسه بزرگ باشکوه‌تر از سنوات گذشته در کشور برگزار شود.


سردار رجبی تصریح کرد: امروز مردم در حوزه اقتصادی مشکل دارند و بایستی مسئولین نسبت به رفع آنان تلاش مضاعفی انجام دهند و هر چه زودتر مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کنند.


وی باری دیگر حماسه ۹ دی سال ۸۸ تهران را کاملا خودجوش و مردمی عنوان کرد و گفت: هیچ ارگانی در سازماندهی این حماسه نقش نداشت و هنگامی که مردم حافظ انفلاب هستند و در خط رهبری قرار دارند هیچ کس نمی‌تواند امنیت مردم را به هم بزند چرا که با باسخ قاطع مردم مواجه می‌شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان امنیت در شهر مرزی بانه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مردم شهری مرزی بانه مردمانی؛ مومن و متحد هستند که در بدست آمدن این امنیت نقش مستقیم داشتند و از این به بعد هم نباید اجازه بدهند که عده‌ای فرصت طلب و ضد انقلاب به این امنیت خدشه وارد کند و از توسعه و رشد آن جلوگیری کند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات