آمار بالای بی سوادی شهرستان ماهنشان مستلزم فعالیت مضاعف و شبانه روزی است تا بتوانیم نسبت به شهرستان های مجاور رتبه بهتری کسب کنیم.
کد خبر: ۸۹۶۹۵۵۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان درجلسه شورای معاونین که به مناسبت گرامیداشت هفته سواد آموزی برگزارگردید،ازپوشش 70 درصدی بی سوادان در دوره های سواد آموزی خبرداد و گفت: همکاری بیش از پیش کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان به ویژه اعضای شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی در راستای ریشه کنی و کاهش بی سوادی ضروری است.

نادرمحمد حیدری افزود: بر اساس اعلام آمادگی نهضت سوادآموزی شهرستان امسال در کلیه مدارس ماهنشان کلاس نهضت سوادآموزی دایر می شود.

 وی با اشاره به پوشش 70 دردصی بی سوادان در ادامه عملکرد اعضای شورای پشتیبانی نهضت سواد آموزی شهرستان را مطلوب عنوان کرد و اظهار داشت: آمار بالای بی سوادی در شهرستان مستلزم فعالیت مضاعف و شبانه روزی است تا بتوانیم نسبت به شهرستان های مجاور رتبه بهتری کسب کنیم.

حیدری در ادامه خواستار همکاری همه جانبه ادارات برای تسریع در جذب افراد مورد نظر شد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه کارشناس مسئول سواد آموزی توضیحات مبسوطی از عملکرد سال گذشته و برنامه ریزی آینده در جهت باسواد کردن بی سوادان ارائه داد.

ارسال نظرات