به همت بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان کردستان.
جلسه توجیهی پرسشگری بسیجیان با حضور ۴۰ نفر از پرسشگران سطح استان در اردوگاه شهید بروجردی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۹۵۳۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جلسه توجیهی پرسشگری بسیجیان با حضور ۴۰ نفر از پرسشگران سطح استان در اردوگاه شهید بروجردی برگزار شد.

این جلسه به منظور آشنایی با سازمان و رده‌های تحقیقاتی در بسیج و آشنایی با ماموریت‌ها و وظایف پژوهشکده برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه دکتر صابر میمنت آبادی ریاست سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان با معرفی پژوهشکده و مطالعات پژوهشی در بسیج عنوان کرد؛ پژوهشکده‌های بسیج با اهدافی از جمله، مطالعه و انجام تحقیقات کاربردی و توسعه‌ای در زمینه‌های انسانی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و سایر بحث‌های پرسشگری مرتبط است.

میمنت آبادی افزود: از دیگر اهداف این جلسه به آشنایی با روش‌های جمع آوری اطلاعات و نحوه جمع آوری این اطلاعات میدانی بوده که در طی دوره با نقشه خوانی و بلوک بندی‌های مختلف آموزش داده می‌شود و در نهایت یک پرسشگر بتواند ناحیه بندی یک منطقه را برای شروع پرسشگری آغاز کند.

در ادامه دکتر هادی عبدالملکی جانشین ریاست پژوهشکده مطالعات و تحقیقات بسیبج به عنوان مربی به تشریح امر پژوهشگری پرداخت واظهار داشت:پژوهشگری یکی از مهمترین مسیر‌های جذب اطلاعات به شکل دقیق بوده و باید پرسشگران به خوبی باید آموزش ببینند تا در راستای مطالعه و انجام تحقیقات کاربردی و توسعه‌ای در زمینه‌های انسانی، اجتماعی، فرهنگی، علمی گام موثری بردارند.

درپایان  رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان افزود؛ هدف آتی سازمان بسیج علمی نظارت عمیق‌تر بر مدیران پژوهشی شهرستان‌ها و نظارت دقیق‌تر در امر پرسشگری خواهد بود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات