مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: در فتنه 88 دشمن شکست جبران ناپذیری خورد
کد خبر: ۸۹۶۹۵۲۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

علیرضا کیخا، درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان اظهار داشت: در فتنه ۸۸ عوا بر سر احمدی نژاد و موسوی نبود بلکه برای فتنه گران، اسلام مهم بود؛ و دانشجویی بنام محمودی، پشت تریبون تجمعات دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: «خدا نیست خدا مرده» این افراد وسط معرکه بودند.

وی افزود: در سال ۸۸ تمام دشمنان اسلام که سال‌ها برای نابودی اسلام صف کشیده بودند آرزو می‌کردند تا این انقلابِ مستضعفان را در این فتنه زمین بزنند.

وی تصریح کرد: تجمع ۲۵ خرداد ۸۸ در دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور ۱۵۰۰ دانشجو که شعار‌های «خمینی کجایی موسوی تنها مانده»، «موسوی رأی مرا پس بگیر» و «برادر بلوچم رأی تو را دزدیدند» می‌دادند ادعا داشتند که تقلب شده است.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از بزرگان نظام از جمله رئیس جمهور اسبق با فتنه‌گران هم‌صدا شده بودند بیان کرد: خانم آقای هاشمی رفسنجانی بخاطر اعتراضی که به رییس جمهور وقت داشت بعد از رأی دادن در ابتدای انتخابات گفت: اگر موسوی رای نیاورد تقلب شده و اگر تقلب شد مردم به خیابان‌ها بریزند.

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با طرح این سؤال که آیا دعوای سال ۸۸ بین دو نفر بود گفت: عده‌ای ابتدا فکر کردند واقعا تقلب شده، چون افراد بزرگی به آنان گفته بودند تقلب صورت گرفته است، اما هرچه گذشت مردم متوجه شدند.

وی افزود: مجید توکلی یکی از مسئولین تجمعات فتنه گران، دو سال قبل از انتخابات در نشریه‌ای تیتر زد که «در جامعه‌ای که آزادی می‌خواهد نه خدا نه پیغمبر و نه علی مقدس هیچ یک نیست چه رسد به، ولی فقیه»؛ همین فرد با شال سبز و ادعای مقدس بودن و نشانه اهل بیت بودن آن در تجمعات حاضر شد.

وی بیان کرد: در طول تاریخ شیطان با لباس انسان، انسان را فریب داده است؛ همانند حادثه کربلا که گفتند حسین را بکشید که به جنگ خدا آمده است.
ارسال نظرات