به همت پایگاه شهدای خرمدشت برگزار شد ؛
گرامیداشت حماسه 9 دی روزبصیرت و میثاق امت با ولایت به همت پایگاه شهدای خرمدشت حوزه 419 صابرین با سخنرانی سردار مهدی صباغی فرمانده دانشکده امنیتی کشور در مسجدعلی بن ابیطالب (ع) شهرک خرمدشت باحضور مردم بسیجیان برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۶۹۵۲۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، گرامیداشت حماسه 9 دی روزبصیرت و میثاق امت با ولایت به همت پایگاه شهدای خرمدشت حوزه 419 صابرین با سخنرانی سردار مهدی صباغی فرمانده دانشکده امنیتی کشور در مسجدعلی بن ابیطالب (ع) شهرک خرمدشت باحضور مردم بسیجیان برگزار شد .

فرمانده دانشکده امنیتی کشور در ویژه برنامه 9 دی که در مسجدعلی بن ابیطالب (ع) شهرک خرمدشت اظهار داشت: در هوای مه آلود فقط ماشین‌های دارای مه‌شکن می‌توانند حرکت کنند.

 وی افزود: بصیرت همچون مه شکن ماشین است و مردمی که دارای بصیرت هستند می‌توانند در هوای مه آلود و نیز گرد و غبار حرکت کنند.

سردار مهدی صباغی با بیان اینکه دشمنان وقتی فهمیدند از طریق جنگ سخت توانایی براندازی نظام را ندارند سعی کردند از طریق جنگ نرم وارد شوند، تصریح کرد: دشمنان سعی کردند با جنگ نرم و یا همان مبارزه بدون‌ خشونت به داخل کشور نفوذ کنند.

وی خاطر نشان کرد : در این فتنه افرادی که بر خلاف مسیر انقلاب بودند خودشان را پیدا کرده و تشکیلات سازی کردند و تلاش دارند دقیق‌تر عمل کنند تا به اهدافشان برسند و بزرگترین خیانت دادن اطمینان به دشمن بود که از درون می‌توانند به کشور ما نفوذ کنند و این پالسی بود که با خیانت به خون شهدا و اسلام و امام به دشمن دادند و امیدواریم روزی درخواست بخشش داشته و توبه کنند.

 

 
خبرنگار بسیجی : کریمخانی
ارسال نظرات