خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین قزوین ابراز کرد:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین قزوین گفت: فتنه ۸۸ تهدیدی جدی علیه ساختار بنیادین جمهوری اسلامی و آرای مردم بود.
کد خبر: ۸۹۶۹۵۰۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار بسیج در خصوص حماسه ۹ دی ۸۸ اظهار داشت: فتنه ۸۸ یکی از عمیق‌ترین و پیچیده‌ترین فتنه‌ها از اول انقلاب تا آن سال بوده است.
وی با بیان اینکه در انقلاب‌های مخملی بستر حرکت‌های براندازانه، انتخابات است، افزود: اسناد، شواهد و قرائن موجود نشان می‌دهد که دشمن برای انتخابات سال ۸۸ از سال‌ها قبل برنامه‌ریزی و ظرفیت‌های مثبت و منفی را شناسایی و هم چنین عناصر غیرفعال جمهوری اسلامی را مجدداً در این عرصه فعال کرده بود. دشمن ظرفیت فضای مجازی را که یکی از شاخص‌های این نوع از براندازی است، فعال کرد.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) با اشاره به شکل‌گیری فتنه با اسم رمز ” تقلب” خاطرنشان کرد: سناریوی آغاز این حرکت براندازانه با رمز تقلب گره خورده بود. این‌ها مقدماتی بود که دشمن برای انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری برنامه‌ریزی کرده بود.
صادق پور در ادامه اظهار داشت : فتنه ۸۸ تهدیدی جدی علیه ساختار بنیادین جمهوری اسلامی و آرای مردم بوده که در دشمن امید ایجاد کرد و دل علاقه مندان به انقلاب و نظام اسلامی را به درد آورد ولی ۹ دی ماه امید دشمن را به یاس و دوستان و علاقه مندان انقلاب را شاد کرد.
وی در ادامه عنوان کرد: در شرایط کنونی همه باید به وحدت و هوشیاری دربرابر توطئه‌های دشمن متمرکز باشند و با شرایط پیچیده که داعش شکست خورده که میخواست نفرت از مسلمانان و اسلام را ترویج کندو انزوای دشمن، کینه به دل گرفتند و درعرصه‌های دیگر به دنبال ضربه زدن به نظام هستند و می‌خواهند با نفوذ در داخل به اهداف شوم خود برسند.
وی حماسه ۹ دی را تجلی عزت، استقلال، بصیرت مردمی و عشق به رهبری عنوان کرد و افزود: دفاع همه جانبه مردم از نظام، انقلاب و حمایت از رهبری تولد جدیدی از انقلاب اسلامی بود؛ رودخانه زلال انقلاب اسلامی در روز ۹ دی نا خالصی ها را از درون نظام و جامعه حذف کرد.
صادق پور تاکید کرد: ملت غیور و ولایتمدار ایران همواره ثابت کرده‌اند که برای حفظ آرمان‌های انقلاب و رهبری تا آخرین قطره خون مبارزه کرده و با زدن دست رد به سینه دشمنان و فتنه‌گران، حماسه‌ای همچون ۹ دی را آفریدند.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها