به همت قرارگاه جواد الائمه(ع) صورت گرفت:

رفع معضل اجتماع معتادان پرخطر در محله معصوم آباد زابل / رضایت مردم و معتمدان از این اقدام

به همت قرارگاه جواد الائمه (ع) معضل اجتماع معتادان پرخطر در محله معصوم آباد زابل رفع شد
کد خبر: ۸۹۶۹۴۹۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

دبیر قرارگاه جواد الائمه (ع) سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان اظهار داشت: یکی از معضلات مطرح شده توسط معتمدان و مردم این محله، اجتماع معتادان مختلط به صورت پاتوق در محله معصوم آباد شهرستان زابل بودکه علاوه بر زشت کردن چهره محل، تردد را برای بانوان سخت کرده بود.

سرهنگ پاسدار علی متحدی نژاد افزود:  بیش از این هیئات امنای مسجد محل که این پاتوق در مجاورت آن قرار داشت تلاش زیادی کرده بودند تا بتوانند این معضل را رفع و محیط را پاکسازی کنند.

وی تصریح کرد: در این راستا مردم محل به نهاد های مختلف مراجعه و در خواست رسیدگی به این معضل را داشتند که متاسفانه علی رغم پیگیری های متعدد  به نتیجه ای نمی رسند.


وی ادامه داد:  سرانجام پس از دریافت گزارش از سوی مردم و با اینکه پاسی از شب گذشته بود از پاتوق مذکور بازدید به عمل آمد و تدابیر لازم برای انسداد این محل اتخاذ شد.

وی بیان کرد:  انسداد این پاتوق که در منزلی مخروبه وجود داشت با همکاری اعضای محل طی مدت شش ساعت انجام شد و بلافاصله اقدامات زیباسازی محل انجام شد.

متحدی نژاد افزود:  این اقدام زمینه رضایت اهالی محل را فراهم کرد و مردم و معتمدین با نوشتن نامه ای، از مسئولان قرارگاه جواد الائمه (ع) و سپاه   قدر دانی کردند.

وی تصریح کرد:  پس از  اقدام فوق  جوانان  منطقه  نیزبا رضایت از کار انجام شده اعلام آمادگی کردند تا در پاکسازی دیگر اماکن متروکه شهرمشارکت نمایند.

گفتنی است: این اقدامات زمینه را برای کنترل و پیشگیری معضلات ناشی از این پدیده شوم در جامعه فراهم می کند.

ارسال نظرات