مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر و نائب رئیس شورای روحانیت رامسر گفت: حماسه ۹ دی آبروی بر باد رفته فتنه گران را باز نخواهد گرداند.
کد خبر: ۸۹۶۹۴۸۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام دکتر علی راستگو مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر و نائب رئیس شورای روحانیت شهرستان رامسر با گرامیداشت حماسه ۹ دی سال ۸۸ گفت: یوم الله نهم دی ‌ماه ۸۸ تجلی بصیرت، دشمن ‌شناسی، ولایتمداری و حضور انقلابی به هنگام ملت بزرگ ایران در صحنه ‌های نیاز و هنگامه‌ خطر و سرنوشت‌ ساز است.

وی روز شنبه ۹ دی ماه در جمع شماری از استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر گفت: در فتنه ۸۸ علیرغم خیانت های دشمنان دانا و عده ای شِبهِ خواص نادان و فریب خورده و خسارت های متعدد ناشی از آن، ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی هیچ گاه از آرمان ‌ها و اصول بنیادین نظام مقدس جمهوری اسلامی، یعنی اطاعت از ولایت مطلقه فقیه وتبعیت از قانون اساسی که ثمره خون شهیدان و جان فشانی ایثارگران عزیز و منشاء اقتدار ایران سربلند است، کوتاه نیامدند.

وی افزود: در سال ۸۸ بزرگ ترین تراز دموکراسی جهان در جمهوری اسلامی ایران رخ داد و آن هم حضور ۸۵ درصدی مردم در پای صندوق های رأی برای انتخاب ریاست جمهوری بود.

راستگو در ادامه به آثار و پیامدهای مخرب فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت : در این فتنه دشمنان به دنبال مخدوش کردن وجاهت دموکراتیک نظام جمهوری اسلامی، ایجاد شکاف در اتحاد و همبستگی ملی، تخریب چهره نهاد ها، شخصیت ‌ها و مراکز قانونی نظام اسلامی و... بودند.

وی با بیان اینکه حضور میلیونی و دشمن‌ شکن ملت بصیر ایران در حماسه ۹ هیچ‌ گاه رنگ و بوی انتخاباتی به خود نگرفت، افزود: حضور حماسی مردم در ۹ دی بیش از پیش اقتدار، صلابت و استحکام درونی گفتمان انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشید و ثابت نمود که هیچ خدعه و تزویری قادر به قطع کردن پیوند ناگسستنی اعتقادی و التزام عملی مردم به اسلام و ارکان نظام اسلامی نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها