خبرهای داغ:
دادستان مرکز استان خراسان شمالی عنوان کرد:ملت ارزشی ایران در 9 دی به تبعیت از ولایت به پا خواستند برای آنکه به جهانیان اثبات کنند که بر ولایت پذیری و انقلابی گری استوارند.
کد خبر: ۸۹۶۹۴۶۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج؛ محمد یاران دادستان مرکز استان خراسان شمالی در قیام حماسه 9دی مردم شهر آشخانه که در محل مسجد جامع برگزار شد، عنوان کرد: حماسه 9دی پاسخ ملت ایران به بازی ها و جریانات سیاسی داخلی و ایستادگی و پایبندی بر ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی بود.

وی تصریح کرد: ملت ارزشی ایران در 9 دی به تبعیت از ولایت به پا خواستند برای آنکه به جهانیان اثبات کنند که بر ولایت پذیری و انقلابی گری استوارند.

دادستان مرکز استان خراسان شمالی با بیان این که حرکت زلال مردم در حماسه 9 دی سال 88 بیانگر ماندگاری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بود، خاطر نشان کرد: ان شاء الله حکومت انقلاب اسلامی به حکومت مهدوی و منجی عالم بشریت متصل گردد.

یاران با تاکید بر مسئولان نظام و مردم به هوشیاری، بصیرت و ایستادگی در مقابل توطئه های دشمن، اظهار کرد: امروزه فضاهای شبکه مجازی بیگانه در حال حمله و براندازی ملت و حکومت است و با تحلیل و تبلیغات پوچ درصدد تضعیف انقلاب هستند.

وی با بیان این که برخی مدیران در انجام وظایفشان کوتاهی می کنند خاطر نشان کرد: ما در برخورد با مسئول و مدیر فاسد ابایی نداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها