اعتراضات مردم به بیکاری و گرانی وتورم مطالبه و حق مردم میباشد ولی باید از مراجع قانونی پیگیر باشند و کسانی هستند.
کد خبر: ۸۹۶۹۴۶۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه درسپاه ناحیه طارم ضمن گرامیداشت حماسه یوالله نهم دیماه گفت: حماسه ۹ دی دستاوردهایی داشت که انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

حجت الاسلام رجبی افزود: نشان دادن این انقلاب به جهانیان بعنوان انقلاب عاشورایی از مهمترین دستاوردهای ۹ دی بود و مردم نشان دادند که با آگاهی وبصیرت خود و باشور وشعور حسینی پشتیبان انقلاب هستند مردم به امام حسین(ع) اقتدا کردند وازجان ومال خود گذشتند و درزمان مناسب با اتحاد ملی به صحنه آمدند و مشت محکمی بر دهان دشمن و فتنه گران زدند.

وی اظهار داشت: ولایت فقیه رُکن رَکین انقلاب اسلامی است و مردم در طول انقلاب جایگاه کلیدی ولایت فقیه را دیدند و بدرستی مردم فهمیدند تضعیف جایگاه ولایت فقیه تضعیف معصومین است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم  تصریح کرد: ولایت فقیه یک نعمت الهی است که باوجود این نعمت دشمنان جرات تجاوز به این کشور را ندارندوفتنه گران باجهالت خود و افکار منحرف میخواستند به خواسته خود برسند و مردم ولایتمدار بااتحاد و انسجام خود در ۹ دی فریب خورده ها و معاندان خارجی و داخلی را سرکوب کردند و نشان دادند ولایت فقیه پشتبانی مردمی دارد.

حجت الاسلام رجبی با اشاره به راهپیماییهای گفت: اعتراضات مردم به بیکاری و گرانی وتورم مطالبه و حق مردم میباشد ولی باید از مراجع قانونی پیگیر باشند و کسانی هستند که از این فضا استفاده میکنند که دراین مواقع باید بصیرت مردم افزایش یابد واین حرکتها ناخواسته فتنه جدیدی پدید نیاورند.

نماینده ولی فقیه درسپاه ناحیه طارم در ادامه گفت: فتنه ۸۸ ازقبل پایه گذاری شده بود و معاندین خارج از عناصر داخلی حمایت کردند و سرانجام با برنامه ریزیهای انجام شده فتنه را راه اندازی و راهنمایی کردند و مردم همیشه درصحنه با راهنماییها و اطاعت از فرامین رهبریِ آگاه و هوشیار جواب مخالفین نظام و انقلاب را دادند.

حجت الاسلام رجبی گفت: زنگ هوشیاری برای خواص دستاورد دیگر فتنه ۸۸ بود که برخی از خواص دراین امتحان مردود شدند و مردم نمره خواص و مسئولین بی بصیرت را دادند.

ارسال نظرات