خبرهای داغ:
امام جمعه اهل تسنن شهرستان مانه و سملقان طی یادداشتی عنوان کرد: ما برادران اهل تسنن نیز تابع بدون چون و چرای رهبر و نظام انقلاب اسلامی هستیم و همواره در تمامی صحنه های انقلاب همچون حماسه 9 دی حضور فعال خواهیم داشت .
کد خبر: ۸۹۶۹۴۶۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ امام جمعه اهل تسنن شهرستان مانه و سملقان طی یادداشتی عنوان کرد: ما برادران اهل تسنن نیز تابع بدون چون و چرای رهبر و نظام انقلاب اسلامی هستیم و همواره در تمامی صحنه های انقلاب همچون حماسه 9 دی حضور فعال خواهیم داشت .

در بخشی از این یادداشت امده است :حماسه 9 دی روز بصیرت مردم و میثاق امت اسلامی ایران با ولایت و رهبری آیت الله العظمی امام خامنه ای، همه نقشه ها و فتنه های دشمنان خارجی و خود فروخته داخلی را با هدف بر هم زدن رابطه مردم و نظام و در نتیجه براندازی نظام، نقشه برآب کرد.

در فتنه 88 با هوشیاری و بصریت مقام معظم رهبری و اتحاد و انسجام مردم فهیم ایران اسلامی، تبعیت از رهبر را اثبات و آمال و آرزوهای واهی دشمنان را به گور واصل کردند.

آخوند عبدالله خوشنظر در ادامه نوشته است: مردم با فهم درست و به موقع از این خطر، زمانی که احساس کردند، رفتار جریان فتنه اعتراض انتخاباتی نیست، جنگ و دعوای دو سلیقه سیاسی یا دو یا چند کاندیدا نیست. بلکه جریان فتنه برای مقابله با همه هویت دینی و انقلابی مردم ایران به میدان آمده، اینجا بود که ملت ایران عاشورایی برای مقابله با فتنه به میدان آمد و نهم دی به مظهر تمام عیار دفاع از انقلاب، رهبری و عاشورا تبدیل شد و در تاریخ ماند.

وی در ادامه نهم دی را  پاسخ قاطع و تمام کننده مردم بر فتنه دانست و گفت:  نهم دی واکنش فراگیر و ملی بود و روح ولایت و عاشورا در آن به جریان افتاد. تجلی قدرت الهی بود و خارج از تصورات و محاسبات عادی بود، به همین جهت هیچ گاه از یاد نخواهد رفت.

تنها تفاوت حماسه ۹دی ۸۸ و بهمن ۵۷ در این بود که مردم ایران در بهمن۵۷ به دنبال تغییر رژیم و استقرار حکومت جدید در جامعه بودند ولی در حماسه ۹دی ۸۸ مردم بر ادامه راه دفاع از نظام و حریم ولایت تاکید داشتند و اعلام رضایت و علاقه مندی خویش را از نظام جمهوری اسلامی اعلام نمودند.

این امام جمعه اهل تسنن مانه و سملقان در پایان می نوسد: ما برادران اهل تسنن نیز تابع بدون چون و چرای رهبر و نظام انقلاب اسلامی هستیم و همواره در تمامی صحنه های انقلاب همچون حماسه 9 دی حضور فعال خواهیم داشت و فتنه دشمنان را با شکست و ناامیدی مبدل خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها