به منظور ارتقاء سطح سلامت در بین روستائیان شهرستان فارسان تعدادی از پزشکان و دندانپزشکان بسیجی به روستای عیسی آباد اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۶۹۴۶۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان فارسان همزمان با گرامیداشت یوم الله 9 دی از اعزام تعدادی از پزشکان و دندانپزشکان مجرب به روستای عیسی آباد خبر داد.

 وی گفت: به منظور محرومیت زدایی و ارتقاء سطح بهداشت در مناطق محروم تعدادی از پزشکان و دندانپزشکان بسیجی از طرف جامعه بسیج پزشکان به صورت داوطلبانه در بین مردم روستای محروم عیسی آباد حضور یافتند و به معاینات پزشکی و بهداشت دهان و دندان دانش آموزان این روستا پرداخته و آموزش های لازم را در این خصوص به دانش آموزان این روستا ارائه دادند.

فرمانده حوزه بسیج ادارات فارسان با بیان اینکه این اقدام کاملا خودجوش انجام گرفت، اظهار کرد: هدف از انجام این کار رضایت خداوند متعال و تحکیم پیوند مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی، حل مشكل مردم محروم و ستمدیده را از جمله وظایف مسئولین دانست و با تإکید بر اینکه بسیجیان در این زمینه خالصانه به تکلیف خویش عمل می کنند، گفت: در اعزام پزشکان و دندانپزشکان به روستای عیسی آباد، مقادیری اقلام بهداشتی و خمیردندان و مسواک و ... نیز به صورت رایگان در بین دانش آموزان روستا توزیع شد.

ارسال نظرات