کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تجمع اخير مردم مشهد و اعتراض نسبت به گراني گفت: مردم مراقب باشند دشمن از اعتراضات آن‌ها سوء استفاده نکند.
کد خبر: ۸۹۶۹۴۳۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاري بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام مهدی عابدی شب گذشته در همایش بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی در خليل آباد اظهار داشت: در سال ۸۸ مردم وقتی احساس کردند نظام جمهوری اسلامی در خطر است به صحنه آمدند و فتنه را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه امروز در تمام شهر‌های ایران اسلامی راهپیمایی یا همایش بصیرت و گرامیداشت نه دی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مسئولان در سراسر کشور باید قدر این مردم را بدانند.

این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه اگر رهبری روشنگری خود را در سال ۸۸ نمی‌داشتند شاید الان جامعه دو قطبی شده بود، تصریح کرد: ریاست و دنیا طلبی باعث سرسپردگی برخی از جریانات داخلی به دشمن می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم امروزه از لحاظ معیشت و اقتصاد تحت فشار هستند، اذعان کرد: زمانی رهبر انقلاب در جایگاهی که هستند خود را نوکر مردم می‌دانند آن وقت مسئولان باید جایگاه خود را بشناسند.

ضد انقلاب به دنبال سوء استفاده از تجمع مردم مشهد است

عابدی ز عنوان کرد: مردم مشهد قرار بود در راستای تحقق حق خود و گرانی برخی کالا‌ها تجمع کنند، ولی ضدانقلاب در میان این تجمع حضور پیدا کرد تا این تجمع را به نفع خودشان تمام می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی نظیر آمریکا، اسرائیل و غرب از ما خیلی کینه دارند، تشریح کرد: باید مراقب این کینه توزی‌های دشمنان باشیم، آن‌ها لحظه‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت.

این مقام مسئول با بیان اینکه مسئولان در هر جایگاهی در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند، تأکید کرد: سمت و سوی فعالیت‌های مسئولان باید برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه بار اصلی انقلاب بر دوش مردم است و مردم هستند که در لحظات سخت به داد این انقلاب رسیده اند، بیان کرد: مردم نباید خواسته‌ها خود را در کف خیابان بگویند، این کشور قانون خاص خود را دارد و باید از طریق قانون خواسته‌های خود را بیان کنند.

فتنه ۸۸ تنها درگیری دو جناح و دو شخص نبود / فتنه ۸۸ از کوی دانشگاه ۷۸ کلید خورده بود

حجت الاسلام عابدی با تأکید بر اینکه فتنه ۸۸ درگیری دو جناح و دو شخص نبود بلکه فتنه ۸۸ به سال ۷۸ بر می‌گردد، افزود: فتنه ۸۸ از سال‌ها قبل کلید خورده بود و خیلی از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ در حادثه کوی دانشگاه ۷۸ نقش داشتند.

وی با بیان اینکه اگر پای دشمن به کشور باز شود اولین نفراتی که نابود می‌شوند همین طرفداران رابطه با غرب هستند، ابراز کرد: اگر در سال ۸۸ رهبری هوشیاری نشان نمی‌دادند و انتخابات را ابطال می‌کردند دیگر در کشور انتخاباتی برگزار نمی‌شد.

تکیه بر توان داخل، راه پایان داده به مشکلات اقتصادی است

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه گرایش‌های سیاسی همیشه وجود داشته است، ولی باید مواظب باشیم فتنه گر جای مدعی را نگیرد، گفت: نیمی از عمر دولت در مذاکرات هسته‌ای صرف شد و اگر قرار بود مشکلات کشور ما در نگاه به خارج حل شود، دشمن هنوز مرکب برجام خشک نشده به دنبال مذاکرات موشکی نمی‌بود.

وی با تأکید بر اینکه راه پایان دادن به مشکلات اقتصادی تکیه بر توان داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: برجام ثابت کرد که غرب غیر قابل اعتماد است و برای حل مشکلات گرانی تنها نمی‌توان به یک مورد اتکا کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها