خبرهای داغ:

امکان سنجی راه اندازی قطار برنامه‌ای حمل زغالسنگ از راه آهن شمالشرق (۱)

طی نشستی مدیرکل راه آهن شمالشرق (۱) و مدیر عامل شرکت زغالسنگ البرز شرقی نحوه افزایش تعاملات در خصوص حمل محموله زغالسنگ از طریق ریل را مورد بررسی قرار دادند.
کد خبر: ۸۹۶۹۳۷۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرشادزادخور مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) در نشست با مدیر عامل شرکت زغالسنگ البرز شرقی گفت: در راستای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی و جذب حداکثری بار وهمچنین ارائه خدمت رسانی به صاحبان کالاو خدمات، طی نشستی نحوه افزایش تعاملات وتشکیل قطار برنامه‌ای جهت حمل زغالسنگ از ایستگاه زرین به مقصد ذوب آهن اصفهان بررسی شد.
وی اظهار کرد: با توجه به زیر ساخت‌های موجود در شبکه ریلی، در حال حاضر بارگیری وحمل ماهیانه ۱۰ هزار تن زغالسنگ تولیدی شرکت زغال سنگ البرز شرقی از طریق ریل امکان پذیراست که مقرر گردید با هماهنگی وبرنامه ریزی‌های لازم، حمل این میزان بار توسط دو رام قطار برنامه‌ای با استعداد ۴۰ واگن در هفته از ایستگاه راه آهن زرین به مقصد ذوب آهن اصفهان انجام شود.
زاد خور خاطر نشان کرد: تلاش راه آهن بر آن است که ارائه خدمت رسانی در زمینه حمل بار ومسافر به بهترین نحو ممکن انجام پذیرد و امیدواریم با شناسایی چشمه‌های بار وتعامل بیشتر با مشتریان و صاحبان کالا این مهم صورت پذیرد و بتوانیم گام بلندی را در رسیدن به هداف راه آهن برداریم.
وی تصریح کرد: شرکت زغالسنگ البرز شرقی ظرفیت تولید ماهیانه ۱۲ هزارتن زغالسنگ را دارد و از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۶۷ هزارتن زغالسنگ تولیدی این شرکت در ایستگاه زرین بارگیری و از طریق شبکه ریلی به مقصد ذوب آهن اصفهان حمل شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار