مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه تربت‌جام:

۹ دی روزخنثی شدن فتنه سبز اموی در تسخیر ایران اسلامی است/ نتیجه بررسی ۶۰ موسسه آمریکایی براندازی نظام و انقلاب بود

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه تربت‌جام با بازخوانی قبل، حین و بعد انتخابات ۸۸، براندازی نظام و انقلاب را نتیجه بررسی ۶۰ موسسه آمریکایی عنوان کرد و بیان داشت: حماسه مردمی یوم‌الله ۹ دی ۸۸ روزخنثی شدن فتنه سبز در تسخیر ایران اسلامی با رمز تقلبو تبدیل آن به آشوب‌های خیابانی و هتک حرمت به عزاداران عاشورای حسینی بود.
کد خبر: ۸۹۶۹۳۳۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سید جعفر احمدی در اجتماع بصیران شیعه و اهل سنت این شهرستان گفت: یوم‌الله ۹ دی باید از این منظر همه‌ساله گرامی داشته شود که با تبدیل این حماسه به یکی از رویداد‌های بسیار مهم، در تاریخ اسلام و انقلاب ماندگار شد که در آن قهر خداوند ظهور پیدا کرد و بساط فتنه گران و استکبار جهانی برچیده شد.

وی با تأکید بر لزوم بصیرت و دشمن‌شناسی افزود: حماسه مردمی یوم‌الله ۹ دی ۸۸ روزخنثی شدن توطئه سلطنت‌طلبان و معرضان اصلی این نظام ولایی با فتنه سبز اموی در تسخیر ایران اسلامی با رمز تقلبو تبدیل آن به آشوب‌های خیابانی و هتک حرمت به عزاداران عاشورای حسینی برای اولین بار در کشور بعد یک انتخابات پرشور ۴۰ میلیونی صورت گرفت.

وی با بازخوانی قبل، حین و بعد انتخابات ۸۸ اضافه کرد: حماسه حسینی ۹ دی، روز پیروزی همه ملت غیور ایران اسلامی فارغ از پایبندی به جبهه اصولگرایی و اصلاح‌طلبی برابر کسانی بود که کشور را به لب پرتگاه بردند و به قانون لگد زدند، آنان شش ماه قبل از انتخابات با تشکیل صیانت از آرا که توسط خواص بی‌بصیرت کلید خورد هشت ماه کشور را مُلتهب کردند.

مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه سپاه تربت‌جام با اشاره برنامه‌ریزی دشمن برای براندازی جمهوری اسلامی یادآور شد: ۶۰ موسسه آمریکایی طی یک برنامه‌ریزی راهبردی به این نتیجه رسیده بودند که بزرگ‌ترین حمله نظامی نمی‌تواند مردم ایران را از پای درآورد چرا این‌که این موضوع باعث انسجام ملی آن‌ها می‌شود که سرنگونی این نظام ولایی از طریق آشوب‌های داخلی در دستور کار قرار گرفت.

حجت‌الاسلام احمدی خودخواهی، ساده‌لوحی و بی‌بصیرتی را عوامل اصلی ایجاد هر فتنه‌ای برشمرد و تأکید کرد: تا زمانی که ملت و انقلاب اسلامی ایران درراه مبارزه با استکبار جهانی با بصیرت کامل پشت سر ولایت‌فقیه حرکت می‌کند همچنان فتنه‌ها ادامه دارد، چون شیر شدن و شیر ماندن هزینه دارد.

وی با اشاره به سخنان سفیران انگلیس و عربستان با یکدیگر در خصوص علل شکست کودتای مخملی فتنه ۸۸ این حقارت را کم شمردن قدرت معنوی ولایت‌فقیه و دست حمایت خداوند از ملت مبارز و حق‌طلب ایران دانست و تصریح کرد: رهبر ایران ثروتمندترین رهبر جهان به لحاظ نفوذ معنوی است که میلیون‌ها جوان مشتاق و پادررکاب در سراسر ایران و جهان حاضرند جانشان را فدای راه و آرمان‌های این رهبر الهی و اسلام ناب محمدی نمایند.

گفتنی است: اجتماع بزرگ بصیران شیعه و اهل سنت تربت‌جام گرامیداشت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق اُمت با ولایت با حضور امامان جمعه و جماعات، نماینده مجلس، فرماندار، مسئولان اجرایی، نظامی، امنیتی، قضایی در مسجد مهدیه شهرستان باشکوه خاصی برگزار و حاضران با سردادن شعار‌های حماسی ضمن تجدید میثاق با «ولایت‌فقیه» بر پیروی از اوامر معظم له، حفظ دستاورد‌های اصلی نظام و محکومیت سران فتنه تأکید کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار