سید ساجد یعقوبی
معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:
معاون سیاسی نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مسئله "نفوذ" از مهم‌ترین بخش‌های جنگ‌نرم است که سابقه تاریخی دارد.
کد خبر: ۸۹۶۹۳۰۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

مسئله

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار رضا قاسمیان معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل درتجمع پرشور اهالی ولایتمدار شهرستان گرمی به مناسبت حماسه 9دی در مسجد جامع این شهرستان با تاکید بر اینکه تلاش برای براندازی نظام‌ها و تسخیر ملت‌ها در طول تاریخ وجود داشته است گفت: با گذشت سال‌ها، پیشرفت‌علم و صنعت، دشمنان به این نتیجه رسیدند که باید به‌دنبال راهی کم هزینه تحت عنوان "براندازی نرم" باشند. 

قاسمیان با اشاره به حمایت‌های رسانه‌ای و مالی دولت‌های غریی از فتنه‌گران ابراز کرد: مسئله‌ "نفوذ" از مهم‌ترین بخش‌های جنگ‌نرم است که سابقه تاریخی دارد.

 وی افزود: 13 ماه قبل از فتنه 88 در آمریکا میتینگی برگزار شد که برخی ملی مذهبی‌ها در آن شرکت کردند و خروجی این شد که در انتخابات ریاست جمهوری تلاش کنند دروغ را در مردم القاء کنند و بعد به‌دنبال ابطال انتخابات باشند.

 رضا قاسمیان گفت: یکی از سناتورهای آمریکایی با صراحت اعلام کرده بود که به‌دنبال راهی جدید مانند انقلاب نارنجی اکراین برای براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند.

 معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه بسیجیان راه مقابله و مواجه با جاهلیت را آموخته اند، اظهار کرد: انسان های بی تفاوت نمی توانند بسیجی باشند،آزادی یعنی استقلال و بسیجی استقلال طلب است اگر قرار بر جنگ سخت باشد با تفنگ در صحنه اماده می شود و در عرصه جنگ نرم با قلم به میدان می رود.

 وی اظهار کرد: وقتی دین و ایمان در جامعه تزریق می شود وعدالت به وجود آمده و رونق می گیرد قدرت در سایه وحدت ایجاد می شوداما وقتی بی تفاوتی به وجود می آید داستان موصل تکرار می شود و این اسلام ، اسلام حنثی است .

 قاسمیان گفت: حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار