خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

اغلب تحریم های ایران بعد از فتنه 88 بود

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حالی که دشمن در پیش عظمت انقلاب اسلامی زانو زده بود اما غائله وآشوب 88 دشمن را جریح تر کرد واین موضوع به دشمن روحیه داد و تحریم ها نیز بعد از فتنه 88 عملیاتی شد.
کد خبر: ۸۹۶۹۳۰۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران عصر روز گذشته در جمع تعدادی از بسیجیان شهرستان قاینات  در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ،اظهارکرد: عده  زیادی از افراد فراموش کرده اند که سالها کجا زندگی می کردند و چه وضعیتی داشتند وحتی فرزندان آنها اجازه تحصیلات نداشتند وامروز به برکت انقلاب از دورافتاده ترین نقاط خانواده های ضعیف هم مسئولیت گرفته اند .

وی افزود: انگار فراموش کرده اند که چرا انقلاب کردیم و چه  کسی مارا از دست خاندان پهلوی نجات داد.

سردار شریف ادامه داد: تمام تار وپود کشور ما به دست دشمنان بود ودل کندن از این همه ثروت برایشان سخت است وشما مردم نه تنها کشور را از حلقوم دشمن بیرون کشیدید بلکه یک ضربه کاری به دشمن وارد کردید والهام بخش برای سایر کشورهای منطقه شدید.

 وی افزود:ابهت دشمن با انقلاب اسلامی شکسته شدوهر لحظه باید  منتظر حرکت دشمن برای تضعیف نظام باشید.

مسئول روابط عمومی سپاه با بیان این که امروز جنگ به خانه های ما رسیده است و اصل جنگ تسخیر اراده های ماست گفت: اگر ارزش انقلاب اسلامی را بدانیم وبه آن پی ببریم که امام وپس از آن رهبری برای تثبیت انقلاب اسلامی چه کردند متوجه خواهیم شد که دشمن چرا لحظه ای از ما غفلت نمی کند>

سردار شریف با اشاره به اهمیت ایران به عنوان یک قدرت جهانی گفت: اگر انقلاب وکشور ما مهم نبود وپیشرفت های ما اهمیتی نداشت ،ایران این همه بر روی آنتن های ماهواره ای نمی رفت ،هرچند آنها از کشور ما به مثبت بودن یاد نمی کنند وبر علیه  ما حرف می زنند ولی همین نشان می دهد که  ایران یکی از کشورهای جریان ساز جهان است و رئیس جمهور کشور آمریکا هم در سخنرانی خود یک سوم از وقتش را به کشورما اختصاص نمی داد وقطعا ما قدرت مهم جهانی هستیم.

 وی درادامه گفت: برجستگی ایران در منطقه اعصاب  دشمنان را به هم ریخت ودست مخملی که رهبری به آن اشاره داشتند خودرا نشان داد واین دستاورد بزرگی برای ملت ایران بود که جوانان وملت ما نیات آمریکایی را فهمیدند.

سردار شریف کاسب کاری محض را شیوه آمریکایی دانست وگفت: در منطقه با ارائه موضوعاتی که ایران می خواهد به کشورهای همسایه حمله کند سلاح به سایر کشورها می فروشد وآنها را می بلعد و با علم کردن کره شمالی ،کشورهای ژاپن وکره جنوبی را با تهدید این که کره شمالی می خواهد حمله کند می پیچاند وتسلیحات به آنها می فروشد.

مسئول روابط عمومی سپاه  تصریح کرد: یکی از سیاست های آمریکا امنیت اسرائیل است ودر شعاری که در فتنه 88 با عنوان نه غزه ونه لبنان جانم فدای ایران داده شد در عمق موضوع دعوای دوکاندیدا مطرح نبود بلکه هدف اصلی برای آمریکایی که دشمن شماره یک ملت ایران وانقلاب است  براندازی نظام وامنیت همان اسرائیل مطرح بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که سه ضلع  فرهنگ دینی وقرآنی ،ولایت ورهبری و مردم از سرمایه های کشور هستند گفت: تا زمانی که این سه  سرمایه باشند آسیب ناپذیر هستیم وهدف دشمن از هم پاشیدن این سه سرمایه است.

 شریف ادامه داد:مواظب باشید گروه منحرف دیگری با پرچم وشعار دیگری سر برنیاورند که ما منادی عدالت هستیم در حالی عدالت در متن انقلاب اسلامی است وشعار اصلی انقلاب اسلامی منادی عدالت است .

وی گفت: در 9دی درس هایی اموختیم که باید در حال حاضر هم به آن توجه شود. درس 9 دی این باشد که وقتی ندایی بلند می شود توجه داشته باشیم که آیا این ندا با سخنان رهبری همخوانی دارد؟

وی ادامه داد:در حالی که دشمن نزد  عظمت انقلاب اسلامی زانو زده بود اما غائله وآشوب 88 دشمن را جریح تر کرد واین موضوع به دشمن روحیه داد وتحریم ها نیز بعد از فتنه 88عملیاتی شد

سردار شریف به نقشه های دشمن در به وجود آوردن داعش و همچنین قائله کردستان اشاره کرد وگفت: هرکدام از این ها بادرایت و توجه ویژه ای  شکست خورد وپایه های امنیت اسرائیل بعد از شکست داعش به لرزه درآمد وبعد از این شکست بود که مسئله به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل مطرح شد.

وی در پایان گفت: همه باید هوشیار باشید وبدانید که دشمنان دست بردار نیستند ومسئولین کشور ما باید در پناه این امنیتی که به سادگی به دست نیامده است ودر درسی که از 9دی گرفتند به مردم توجه کنند و گره از مشکلات مردم بگشایند و دولتمردان با اتکاء به توانمندیهای وسرمایه های داخل بر مشکلات کوچک غلبه کنند.

 درابتدای این جلسه سرهنگ برات زاده فرمانده سپاه ناحیه قاینات گفت: شهرستان قاینات در 22آذرسال 57 5شهید تقدیم نظام کرده است وبه همین دلیل این روز به نام روز شهرستان نامگذاری شد.

وی افزود: قاینات و زیرکوه  بیش از 410 شهید وهزار جانبازو بیش از هشت هزار رزمنده  تقدیم نظام کرده است و مردم در کلیه انتخابات حضور فعال داشته وجریان غالب در شهرستان ، جریان ارزشی و ولایی بوده است .

 

 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها