نتایج مسابقات انتخابی و قهرمانی بوکس مازندران

نتایج مسابقات انتخابی و قهرمانی بوکس استان مازندران در رده جوانان اعلام شد.
کد خبر: ۸۹۶۹۳۰۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رییس هیات بوکس فریدونکنار و مسوول برگزاری مسابقات انتخابی جوانان مازندران گفت: مسابقات با حضور 43 بوکسور از 13 شهر استان مازندران با میزبانی فریدونکنار به مدت دو روز در سالن ورزشی حجاب این شهرستان برگزار شد.

رضا فتحی کناری افزود: نفرات برتر هر وزن به عضویت تیم منتخب استان مازندران درآمدند تا زیر نظر کادر استان در خانه بوکس استان در ساری تمرین کنند و برای حضور در رقابت های کشوری آماده شوند.

مسوول برگزاری مسابقات انتخابی بوکس جوانان مازندران تصریح کرد: سطح مسابقات در ارزیابی اساتید قابل قبول بوده و امیدواریم جوانان بوکسور مازندران با قدرت در رقابت های ملی حضور یابند.

وی ادامه داد: هر تیم از نفرات برتر خود استفاده کردند و در پایان در وزنهای منفی 49کیلو محمدرضاخواجه وند از نوشهر، در منفی 56کیلو سهیل واحدی از ساری، در منفی 60 کیلو پوریا قلندری از بهشهر، در منفی 60 کیلو دانیال ولی پور از قائمشهر، در منفی 69 کیلو رسول قاسمی از ساری، در منفی 75 کیلو علی قاضیان از بهشهر، در منفی 81 کیلو امیرحسین طالشی از نوشهر، در منفی 91 علیرضا حسین زاده از فریدونکنار و در مثبت 91 کیلو مهرشاد زرگر از نور نفرات برتر و قهرمان شدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها