خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: مسئولان فراموش نکنند سکان دار کشور ولایت است و خارج از هرگونه گرایش سیاسی خواسته مردم این است که به همه بگوید نظام اسلامی نظامی ولایی است و با جهت دهی ولایت پیش می رود.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۹۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

به گزارش  خبرگزاری بسیج از اصفهان ؛ حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، عصر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه9دی بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران را جز مردم از بین نمی برند، اظهار کرد: 9دی روز بزرگ پیروزی ملت بر بزرگترین خطر مواجه شده با آن بود.
وی بابیان اینکه هیچگاه دشمنی استکبار جهانی با ملت مسلمان ایران پایانی ندارد، تصریح کرد: خداوند در قران نیز فرموده است تاحق است دشمن و دشمنی نیز همیشه است.

وی با یادآوری اینکه، سال84 در کنگره آمریکا گفته شد ما درایران نظام را با جنبش سبز نابود می کنیم، اظهار کرد: آمریکا مطمئن بود که این فتنه جواب می دهد و تضمین می کردند که نظام نابود می شود برای همین با تمام پررویی به مقدسات توهین کردند.

این مقام مسئول در سپاه، خاطرنشان کرد: در فتنه 88نیز مردم انقلابی اصفهان پیشتاز بودند و یک روز قبل از سرتاسر ایران و در روز هشتم دی قیامی جاواده و تاریخی کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه طبق برسی های دشمن دلیل عدم موفقیت فتنه دو عامل بود، گفت: در ابتدا رهبر فهیم، بصیر، حکیم و بامنطق و سپس همین مردم همیشه در صحنه که اگر کسی متعرض به اعتقادات آنها شود در مقابل آن می ایستند تا شکستشان دهند.

حجت الاسلام حاجی صادقی، تصریح کرد: رهبر انقلاب از جنس امام عزیز است و دشمن تلاش می کند به این جایگاه خدشه وارد کند، اما امروز هم باید بدانیم در زمان فتنه حضور شجاعانه رهبر و مردم سناریوی دشمن را خنثی کرد.

به گفته جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، حماسه ۹ دی پیام هایی هم دارد که دانشگاه ها و حوزه ها باید آن را برای مردم تبیین کنند و همچنین این نکته هم ضروری است که با کسانی که روحیه امید را دردل مردم را تضعیف می کنند برخورد می شود.

وی با بیان اینکه مردم بدانید حق دارید از مسئولان خدمتگزاری مطالبه کنید اما مراقب دشمن و نقشه های شومش باشید، افزود: اگر مقابل انقلاب باشید هرکسی باشید حتی قائم مقام رهبری و رئیس جمهوری هم که مقابل انقلاب ایستادند سرنگون شدند و شکستند.

سخنران حماسه مردمی 9دی در اصفهان ادامه داد: خیلی از خواص در فتنه ۸۸ سقوط کردند اما بدانند و بدانید تا پیوند با ولایت  فقیه است هرگز انقلاب اسلامی آسیب نمی بیند.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا و استکبار می داند رسیدن انقلاب به چهل سالگی پیوند امت با ولایت است، بنابراین می خواهند این پیوند را به هر طریقی قطع کنند.

حجت الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: هرکس دل رهبری را بلرزاند بداند در جبهه مخالف ماست و در ما جانانه مقابل او می ایستیم.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، افزود: پیام محوری حماسه 9دی به مسئولان این است که این مسئولینی که خداوند توفیق کمک به مردم داده است بدانید که ما از شما می خواهیم فراموش نکنید سکان دار کشور ولایت است و خارج از هرگونه گرایش سیاسی خواسته مردم این است که به همه بگوید نظام اسلامی نظامی ولایی است و با جهت دهی ولایت پیش می رود و مسئولان باید اطاعت و تبعیت کنند.

انتهای پیام/ پ

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها