حجت الاسلام اسماعیلی ،امام جمعه شهرستان قرچک اظهار داشت:اهمیت قیام 9 دی به اندازه 22 بهمن است چرا که فتنه گران اصل انقلاب را نشانه دارند؛حذف ولایت فقیه را در برنامه داشته و به مقدسات حمله ور شدند.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۳۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قرچک،حجت الاسلام اسماعیلی،امام جمعه شهرستان قرچک ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی جمعه خاطر نشان کرد:نهم دی ماه 88 شاهد اوج حرکت بصیرانه و غیر تمندانه ملت ایران در برابر فتنه گران و مصیبت سازان بود ، فضایی را دشمنان خارجی به کمک ابلهان و مزدوران داخلی درست کرده بودند که خواب براندازی نظام آنها را به وجد آورده بود و چند ماهی همه بدخواهان را خوشحال کرده بود.

وی افزود:لیکن ملت با هدایت ولی الهی و رهبر حسینی خود، همه رشته های دشمنان و فتنه گران را پنبه کرده ، همه عزم ها جزم شد و همچون سد پولادین در مقابل هجمه ها و سیلاب وسیع دشمنان ایستادگی‌کرد.

رئیس ستاد احیای امربه معروف شهرستان قرچک اذعان داشت:مسئولی که به اصول و ارکان این انقلاب معتقد نباشد یک لحظه بر مسند باشد ، حرام است ، نماینده مجلسی که همه وجودش مدیون خون شهداست ، چطور به خود اجازه می دهد بر خلاف آرمان امام عزیز و بر خلاف اصول انقلاب رأی بدهد و چطور از اسرائیل حمایت می کند ؟

رئیس شورای فرهنگ عمومی این شهرستان همچنین با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری تصریح کرد: مسئولینی که دیروز و امروز به هر نحوی تمام امکانات در اختیار شما بوده و هست ،انقلاب شمارا مشهور کرده است، چرا امروز طلبکارانه به کمک ضد انقلابها آمده اید و دشمن شاد شدید ؟ می دانید چه ننگی می آفرینید ؟

ارسال نظرات