خبرهای داغ:
سرهنگ علی اصغر عطایی: حماسه نهم دیماه تجلی انقلاب سوم و حضور هوشمندانه و به موقع مردم ولایت مدار ایران اسلامی، میثاق مجدد امت با ولایت و اعلام نفرت و انزجار از سیاستهای استکبار جهانی به سرکردگی امریکا و اذناب منطقه ای آنها بود.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۳۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تیران و کرون ؛ سرهنگ علی اصغر عطایی در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، اظهار کرد: حماسه یوم الله 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود که از آن می توان به انقلاب سوم ملت شریف ایران اسلامی بر علیه استعلا و اشرافی گری یاد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون افزود: حماسه نهم دیماه تجلی انقلاب سوم و حضور هوشمندانه و به موقع مردم ولایت مدار ایران اسلامی ، میثاق مجدد امت با ولایت و اعلام نفرت و انزجار از سیاستهای استکبار جهانی به سرکردگی امریکا و اذناب منطقه ای آنها بود.

سرهنگ عطایی با اشاره به نقش بیگانگان در فتنه 88 گفت: بیگانگان و در رأس آنها امریکای جنایتکار و رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی و انگلیس پلید مدتها قبل از انتخابات با جوسازی های سیاسی و اتهامات سیاسی به ارکان نظام (مقام معظم رهبری ، شورای نگهبان و قوه قضائیه و ...) در راستای مخدوش کردن چهره واقعی شخصیت های انقلابی و با اتهام احتمال تقلب در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری زمینه دخالت مستقیم خود را فراهم کردند و بنیاد سوروس، بنیاد جامعه باز و سایر مؤسسات جاسوسی بیگانگان با طرح انقلاب مخملی انتخابات را بستر خوبی برای اجرای اهداف شوم و پلید خود دانسته و اقدامات گسترده ای را در این راستا انجام دادند .

وی افزود: فتنه سال 1388 که 8 ماه نظام مقدس جمهوری اسلامی را درگیر خود کرد دارای خسارات مادی جانی و فرهنگی زیادی بود که از آن جمله می توان به نقض حقوق شهروندی از سوی عده ای اغتشاشگر ، خدشه به اعتبار و امانتداری نظام و مردم سالاری دینی در افکار عمومی بین المللی و خساراتی که معادل ارزش ریالی نداشت و در آن ها ارزش هایی که وارانه شد و انتخابات و مسئولیت که تلاش بود برای خدمتگذاری تبدیل شد به جنگ برای رسیدن به قدرت و فرهنگ دولت خدمتگذار که ادبیات انقلاب بود از بین رفت و دولت قدرت مدار جایگزین آن شد. 

وی گفت: طبق آمار های رسمی خسارت های وارده از فتنه سال 88 معادل 324000 میلیارد تومان برآورد می شود که این رقم معادل ظرفیت ایجاد 2 میلیون فرصت شغلی در کشور است و این سرمایه می توانست ما را بر آمریکا سوار کند . 

وی با بیان اینکه دشمنی دشمن ادامه دارد و فقط تاکتیک ها و روش های آن فرق می کند گفت: تا زمانی که مردم ما با آرمان های انقلابی حضرت امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری و اهداف انقلاب همراهی کنند و دشمن خود را بشناسند و سطح بصیرت خود را نسبت به اهداف شوم استکبار جهانی بالا ببرند دشمنان به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

وی در پایان افزود: اتکا به رهبری به عنوان امام و پیشوا و توجه به فرمایش امام خمینی (ره) که فرمود" پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد " رمز پیروزی ملت ما بوده و هست .

ارسال نظرات
پر بیننده ها