خبرهای داغ:
وزیر سابق ارشاد در دزفول:

لیبرال ‌مسلک‌ها نمی‌توانند خدمت انقلابی کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ آیین بزرگداشت نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شهرستان دزفول آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۲۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ آیین بزرگداشت نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شهرستان دزفول آغاز شد.

مهمان ویژه ی این مراسم که توسط ستاد مردمی بزرگداشت یوم الله نهم دی شهرستان دزفول برپا شده سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در برنامه حضور پیدا کرده و تا دقایقی دیگر ایراد سخنرانی خواهد کرد.

در این برنامه ی مردمی اقشار مختلفی از شهروندان و مسئولین دزفول، پایتخت مقاومت ایران اسلامی و در غیاب ارسلان شهنی سرپرست فرمانداری ویژه ی این شهرستان حضور پیدا کرده اند تا باری دیگر همچون نهم دی ماه ۱۳۸۸ با آرمان های انقلاب تجدید میثاق کنند.

پس از سردادن شعارهایی در حمایت از آرمان های انقلاب توسط حاضران در برنامه حسینی سخنران مراسم در سخنگاه قرار گرفت تا سخنرانی خود را آغاز کند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با گرامی داشت حضور بهنگام مردم که این حماسه را رقم زد ابراز داشت: دشمنان انقلاب از راه جنگ سخت نمی توانند بر ملت ما غالب بشوند در نتیجه از داخل سعی کردند ضربه بزنند.

رییس کانون دانشگاهیان ایران اسلامی یادآور شد: در فتنه ی ۷۸ خیلی از داخلی ها و مجلس ششمی ها سعی کردند بر غائله فائق آیند.

وی متذکر شد: اینکه فکر کنیم فتنه ی ۸۸ یک تشنج لحظه ای است غلط هست، کاملا برنامه ریزی شده بود؛ بی بی سی از ماه ها قبل برای این کار تلاش می کرد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: بنای نظام اسلامی بر بردباری و رافت هست؛ لذا رهبری در همان جمعه ی اول پس از انتخابات بیان فرمودند که اگر ایرادی در رای گیری وجود دارد از طریق قانونی اقدام شود.

حسینی ادامه داد: فتنه گران نسبت به انقلاب بغض داشته و خودشان اذعان داشتند که انتخابات بهانه است و اصل نظام اسلامی مد نظر می باشد.

رییس کانون دانشگاهیان ایران اسلامی خوزستان را افتخار اعلام کرد چون در دفاع از اسلام پیشگام است همان گونه که مردم این استان در روز هفتم دی ماه روز بعد از عاشورا نسبت به هتک حرمت عاشورا واکنش نشان دادند.

سخنران برنامه یادآور شد: رژیم صهیونیستی در آن زمان جنبش سبز را سرمایه ی خود عنوان کرد، برخی افراد بدنبال این هستند که خوراک رسانه های ضد انقلاب را تامین کنند.

وی هشدار داد: شهدا فردای قیامت جلوی مسئولین را می گیرند، به جای این که به اروپا و آمریکا دل ببندیم باید از ظرفیت های کشور استفاده کنیم.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی اذعان داشت: رهبری گفتند به مذاکرات خوشبین نیستند ولی برخی آقایان توجه نکردند.

حسینی تاکید کرد: کشور نیازمند حرکت انقلابی است، همه ی کشورها علیه ما موضع گرفته اند.

رییس کانون دانشگاهیان ایران اسلامی خاطر نشان کرد: هر چه قدر ما مستحکم تر باشیم کمتر دیگران به خود اجازه ی دخالت در کشور ما را می دهند.

سخنران برنامه ابراز تاسف کرد: در جریان حضور داعش در منطقه نیز خیلی به دنبال این موضوع بودند که ما به مسئله ورود نکنیم.

وی به ظرفیت “جوان” نیز اشاره ای داشت و از مسئولین پرسید: چرا در اداره ی کشور از جوانان استفاده نمی کنید؟

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گریزی هم به حادثه ی زلزله در تهران داشت و گفت: شهردار تهران در زلزله کجا بود؟

حسینی ادامه داد: مسئول “لیبرال مسلک” نمی‌تواند در یک جامعه ی انقلابی خدمت کند، انقلاب باید بتواند زمینه ساز ظهور باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها