خبرهای داغ:
در بیانیه بسیج جامعه زنان استان همدان به مناسبت حماسه 9دی آمده است: تقابل و دشمنی استكبار و نظام سلطه با انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست؛ چراکه موجودیت خود را با وجود انقلاب در تهدید می بیند.
کد خبر: ۸۹۶۹۱۹۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸

تقابل و دشمنی استكبار و نظام سلطه با انقلاب اسلامی تمام شدنی نیستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج جامعه زنان استان همدان بیانیه‌ای به مناسبت سالروز حماسه 9دی صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

این روزها با ورق زدن تقویم به روز مهمی می رسیم. روزی که بعد از گذشت 8 سال ذره ای از خاطرمان کمرنگ نشده است و هیچ گاه هم کمرنگ نخواهد شد؛ فتنه 88 هرگز از خاطر مردم ایران نخواهد رفت؛ آن حادثه ای که عده ای فرصت طلب در پی براندازی نظام بودند اما با حضور به موقع مردم با بصیرت در تاریخ 9دی و حمایت تمام عیار از نظام جمهوری اسلامی ایران، تمام نقشه های نظام استکبار را نقش بر آب کردند.

همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند «فتنه یعنی حادثه ای غبار آلود كه انسان نتواند دوست را از دشمن تشخیص دهد و دریابد كه این فتنه از كجا تحریك می شود، فتنه ها را باید با روشنگری خاموش كرد زیرا هر جا روشنگری باشد دست فتنه انگیز كوتاه می‌شود».

تقابل و دشمنی استكبار و نظام سلطه با انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست؛ چراکه موجودیت خود را با وجود انقلاب در تهدید می بیند؛ خوی اربابی و سلطه طلبی آنها جز با بردگی ملت های دیگر نمی سازد؛ همان طور که خداوند در آیه 120 سوره بقره می فرمایند «وَلَنْ تَرْضَى عَنْكَ الْیهُودَ وَلاَ النَّصَرى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ».

ما فتنه‌های بزرگی را تا به حال تجربه و گذرانده‌ایم، دهه پنجاه و فتنه خلق مسلمان، دهه شصت و فتنه ملی گرایی(بازرگان و بنی صدر) و جبهه ملی و فتنه قائم مقام رهبری، دهه هفتاد و فتنه اصلاح طلبان و سكولار كردن كشور و در نهایت دهه هشتاد و جنبش سبز و فتنه 88؛ در تمام این فتنه ها اهدافی مشترک دنبال می شدند. هدف دراز مدت و محوری همه آنها براندازی نظام ولایی بوده است. از اهداف دیگر آنها جلوگیری از گسترش انقلاب و الگو شدن برای دیگر كشورها و همچنین به انحراف كشاندن انقلاب با متقابل نشان دادن رای مردم با ولایت بوده است.

آنها با تجربه فتنه‌های گذشته به ویژه فتنه 88 به این جمع‌بندی رسیده‌اند كه برای تضعیف و آسیب رسانی به پیوند امت با ولایت به جای تمركز روی خواص و گروه های خاص باید كاری كنند كه خود مردم و بدنه جامعه ولایت را تحت فشار قرار دهند و او را مجبور به تصمیمات و مواضع القائی دشمنان كنند (شبیه آنچه معاویه در صفین انجام داد و خود یاران امام علی(ع) رأی خود را بر او تحمیل كردند).

اما گفتمان غالب جمهوری اسلامی مقاومت است. دستور دینی و انقلابی ما مقاومت است و با مقاومت موجب آسیب پذیری دشمنان خود شده ایم. مقاومت جمهوری اسلامی همواره زبانزد کشورهای منطقه و حتی کشورهای جهان بوده است. تقویت و تحكیم بیداری اسلامی و بعد بین المللی الگو بودن انقلاب، یکی دیگر از آثار مقاومت مردم و نظام ما بوده است.

برای جلوگیری از فتنه‌های دیگر و برای افزایش آثار مقاومت در مردم باید مؤلفه هایی را رأس تمام فعالیت ها قرار داد. باید بصیرت افزایی نسبت به دشمن و اهداف و ابزارها و جریان های تحت تأثیرش صورت گیرد. تقویت فكری و عملی ولایت محوری و اینكه استقامت بر گفتمان رهبری و وحدت بر محوریت رهبری یگانه، موثرترین راهبرد عبور از همه فتنه‌ها و توطئه‌ها است. ارتقاء سطح معنویت و ایمان كه بیشترین نقش را در مقاومت، قدرت نرم، بصیرت، جلب امداد و نصرت الهی دارد.

نهادینه كردن مقاومت در بخش‌های مختلف به ویژه در اقتصاد، سیاست و فرهنگ، تقویت نشاط و امید و بالا بردن انگیزه مقاومت مردمی با یادآوری موفقیت‌های بزرگ و ممتاز و تبیین آثار مثبت مقاومت و پیامدهای منفی عدم مقاومت، نشان دادن نقاط ضعف و آسیب پذیر دشمن و بسیاری موارد دیگر می تواند از راهکارهای افزایش مقاومت باشد.

واقعیت این است كه استكبار در فرایند اضمحلال و سقوط و شكست قرار دارد. مقابله با اندیشه خطرناك سكولاریسم و دین داری منهای انقلاب باید فراگیر شود. سبك زندگی را در ابعاد مختلف اسلامی كنیم. هم كار علمی لازم است هم كار عملی، اسلام را در ابعاد مختلف باز كنیم. تبری و فاصله گرفتن و مقابله با جریان‌های ضد ولایت. تلاش برای برگزاری انتخابات با حضور حداكثری و همراه با هوشیاری و بصیرت در برابر توطئه های امنیتی، اقتصادی و سیاسی منجر به از بین رفتن فضای غبار آلود شده و از ایجاد هر گونه فتنه علیه نظام جمهوری اسلامی جلوگیری می کند.

رَبَّنا اَفْرِغْ عَلَینا صَبْراً وَ ثَبِّتْ اَقْدامَنا وَانْصُرنا عَلَی القَومِ الكافِرینْ- سوره بقره آیه 250                          

زنان همواره نقش بسیار مهم و مؤثری در تمام این سال ها داشته اند. زنان فرهیخته و ولایت مدار با حضور به موقع خود در صحنه همیشه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان جمهوری اسلامی زده اند.

بسیج جامعه زنان استان همدان با حضور پر رنگ و تجمع در میدان امامزاده عبدالله، بار دیگر تجدید میثاق با ولایت و شهیدان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات