نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اشخاص بی‌بصرت غایبان اصلی حماسه 9 دی به شمار می‌روند.
کد خبر: ۸۹۶۹۱۴۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام عسگر دیرباز اظهار کرد:  اشخاص بی‌بصیرت غایبان اصلی در حماسه باشکوه 9 دی به شمار می‌روند چرا که اقشار مختلف مردم در آئین‌ها و برنامه‌های مختلف این روز با شور هر چه تمام‌تر شرکت می‌کنند و برای حفظ وحدت و یکپارچگی ملت مانند سایر مناسبت‌های ملی و میهنی تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه توطئه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و استکبار جهانی در فتنه سال 88 از ذهن هیچ کسی قابل پاک شدن نیست، ادامه داد: در این روز دشمنان و معاندان در بیان و عمل ثابت کردند که اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارکان حکومت را هدف گرفته‌اند، بنابراین ملت بزرگ ایران اسلامی در جای جای کشورمان برای خنثی کردن این دسیسه به پا خاستند و حماسه باشکوه 9 دی را خلق کردند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری مهمترین دستاورد این حضور پرشور و به‌موقع را حفظ انقلاب اسلامی ایران در مقابل گزندها دانست و اظهار کرد: نظام اسلامی برای سالیان طولانی مقابل دسیسه‌های مختلف دشمن بیمه شد هر چند که تاثیر منفی فتنه 88 را در اقتصاد، امنیت، فرهنگ و ... را به هیچ عنوان نمی‌‌توان انکار کرد.

دیرباز افراد بی‌بصیرت را بازندگان اصلی فتنه 88 و غایبان حماسه باشکوه 9 دی دانست و گفت: بصیرت ملت بزرگ ایران اسلامی بدون تردید نقش مهم و تعیین کننده‌ای در خلق حماسه عظیم 9 دی داشت به طوری که این مردم فارغ از میزان تحصیلات، طبقه اجتماعی و سلیقه سیاسی توانستند که برای یک بار دیگر گوی سبقت را از خواص  بربایند و با حضور در صحنه از اصل ولایت فقیه حمایت کنند.

این مسئول با بیان اینکه اقشار مختلف مردم در جای جای کشورمان به لزوم حضور چشمگیر در انتخابات سال 88 واقف بودند، اظهار کرد:  اما کسانی که امکان تکیه زدن به کرسی ریاست جمهوری را پیدا نکردند با اقدامات خود باعث شدند که شیرینی این پیروزی بزرگ به کام ملت تلخ شود که این موضوع به معنای واقعی کلمه جای تاسف بسیار دارد چرا که اگر آن حضور میلیونی ملت پای صندوق‌های رای را ارج نهاده و به خاطر حضور پرشور مردم از آنها قدردانی می‌کردند یک گام بلند برای ایستادگی مقابل زیاده‌خواهی استکبار جهانی برداشته می‌شد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری می‌توانستند با تمکین به قانون و ارج نهادن به انتخاب ملت برای تقویت پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام‌های بلندی بردارند و به این ترتیب ایستادگی بیشتری در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی نشان دهند، گفت: ولی متاسفانه دو نفر از کاندیداها با رفتار و اقدامات خود موجب گستاخی هرچه بیشتر دشمن شدند.

این مدرس حوزه و دانشگاه به نقش بی‌نظیر مقام معظم رهبری در خلق حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: مردم با لبیک به ندای رهبری به تکلیف خود عمل کرده و با خلق حماسه باشکوه 9 دی به ناآرامی‌ها پایان دادند و ثبات و آرامش را برای یک بار دیگر به کشورمان برگرداندند.

 

ارسال نظرات