خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تکاب:

نهم دی سال 88 سند ماندگار بیعت مردم با رهبری است

نشست سیاسی کارکنان نیروی انتظامی شهرستان تکاب ، به مناسبت نهم دی ماه برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۶۹۱۳۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این نشست مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تکاب ضمن گرامیداشت سالروز حماسه ی نهم دی ماه گفت: نهم دی سال 88 سند ماندگار بیعت مردم با رهبری است .

حجت الاسلام سید صادقی افزود : مردم در این روز با بصیرت و مجاهدت طرح دشمن برای براندازی انقلاب و نظام را خنثی کردند. حضور مردم در صحنه برای تقویت نظام و انقلاب و حمایت بی دریغ از رهبر معظم انقلاب اسلامی است. مردم انقلابی با خلق این حماسه‌ بی‌نظیر که نشأت گرفته از قیام و حماسه عاشوراست، شعله‌ های فتنه را به خاکستر تبدیل کردند.

حجت الاسلام سید صادقی در ادامه خاطر نشان کرد : مردم با حضور خود در این روز ، نشان دادند که پای آرمان های انقلاب و نظام و رهبری تا آخر ایستاده اند. کسانی که ادعای ولایت و ولایت مداری دارند و در کنار ولایت هستند، باید از دشمنان و فتنه گران تبری بجویند.

وی افزود: بصیرت 9 دی از الزامات جامعه امروز است چرا که می تواند جلوی شکل گیری فتنه های بعدی را بگیرد و مردم را نسبت به امور آگاه کند. بصیرت دینی و اطاعت از رهبری به عنوان قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی است که پشت دشمنان را به لرزه درمی آورد.

حجت الاسلام سید صادقی در خاتمه رمز موفقیت نظام اسلامی را ولایتمداری و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دانسته و گفت : امروز ملت ایران هوشیار است و با بصیرت خود تمامی فتنه های دشمن را با شکست مواجه ساخته و تا ابد برای این نظام اسلامی جان و مال خود را فدا خواهند نمود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار