خبرهای داغ:
دبیر جبهه پایداری همدان گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در تفکر مقاومت و ایستادگی سربلند است.
کد خبر: ۸۹۶۹۱۰۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰

ایران در تفکر مقاومت و ایستادگی سربلند است/ مردم انقلاب خود را به اقتصاد نمی فروشندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که در دانشگاه بوعلی همدان برگزار شد با اشاره به ریشه  تمامی فتنه‌ها اظهار داشت: هوای نفسانی و احکام بدعتی که تعریف می کنند دو ریشه مهم تمامی فتنه های ایجاد شده در طول تاریخ  است.

وی با بیان اینکه در  فتنه جمل  طلحه و زبیر به دلیل هواهای نفسانی  با امیرالمومنین(ع) درگیر شدند، افزود: در طول 150 سال اخیر در کشور  دو تفکر در حال درگیری هستند که هر دو امکاناتی داشته و امتحان  خود را پس داده اند، اما مشکل امروز کشور مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

دبیر جبهه پایداری همدان با طرح این سوال که چرا ایران مقتدر که  در بحث تمدن‌سازی نقش اساسی دارد با چنان مشکلات اقتصادی مواجه است، گفت: باید در شناخت اتفاقاتی که هر از چندگاهی اتفاق می‌افتد بحث مبنایی انجام شود، چراکه با شعار این موضوع برطرف نمی‌شود و باید برای حل مشکلات راهکارمناسب ارائه داد.

وی با بیان اینکه بحث لیبرال دموکراسی در موضوع اقتصاد سرمایه‌داری در غرب نتوانسته جواب دهد، تاکید کرد: امروز کارشناسان آمریکایی  اظهارمی کنند که آمریکا یک کشور ورشکسته است و دلاری که چاپ می کند پشتوانه ارزری ندارد.

فلاحی با اشاره به وجود تفکرات مختلف با بیان اینکه مشکل امروز کشور مشکل افراد نیست بلکه مشکل تفکر است، عنوان کرد: اقتصاد سودمحور هیچ‌گاه  جواب نداده و حتی صدا معترضین را به زور خاموش می کند اما تفکر اسلامی که چاره ساز است همیشه در جایی که خواسته در کشور کاری کند نگذاشته‌اند جلو برود.

وی با بیان اینکه افرادی در کشور معتقدند تفکر دینی نمی تواند در کشور گره گشا باشد، افزود: تفکر وارداتی یا روشنفکری در کشور ما از ابتدا بیمار متولد شده است؛ چرا برخی ها  نمی‌خواهد واقعیت را قبول کنند که  تفکر دینی چاره ساز اس؟  تفکر وارداتی موجب شده که ما پیشرفت نداشته باشیم.

* باید تفکر اسلامی را جایگزین کرد

دبیر جبهه پایداری همدان با تاکید اینکه برخی‌ها در داخل به دلیل نداشتن تفکرات غیر استقلالی هنوز هم آمریکا را  ابر قدرت می دانند، گفت: این در حالی است  که رئیس‌جمهور آمریکا  اظهار می‌کند  ما توان مقابله با جمهوری اسلامی را نداریم.

وی با بیان اینکه اگر صحیفه امام(ره) را رها و آن را مطالعه نکنیم؛ عده ای با شعار خود ما را خواهند برد، ادامه داد: چنانچه بخواهیم اقناعی صحبت کنیم باید صحیفه امام راحل را بخوانیم  و بدانیم به چه دلیل امام(ره) با چنین افرادی که تفکرات غیر استقلالی داشتند، مشکل دارد.

دبیر جبهه پایداری همدان با اشاره به اینکه باید نسبت به تفکر اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی بی تفاوت و  تفکر اسلامی را جایگزین کرد، گفت: خروجی نهضت آزادی به عنوان یک تفکر، منافقین شدند که بسیاری از مردم بی‌گناه و مسئولان  را به شهادت رساندند.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در فتنه 88 با بیان اینکه عده‌ای در آن شعارهای ساختارشکنانه  دادند، افزود: هر رئیس‌جمهوری که مسئولیتش تمام می شود اپوزیسیون می‌شود، در حالی که باید پاسخگوی عملکرد خود باشد.

فلاحی با تبیین ابعاد فتنه 88 اظهار داشت: فتنه 88 عوامل بیرونی داشت که بسیاری از مسئولین و دولتمردان بر آن  اعتراف و تاکید داشتند.

وی با بهانه اینکه دشمنان مسئله تقلب در انتخابات را بهانه و اصل نظام را نشانه گرفته بودند، گفت: تمام فتنه ها از ابتدای انقلاب تاکنون ریشه بیرونی دارد و باید بدانیم فتنه‌ها در این کشور رفع نشده بلکه دفع شده است.

دبیر جبهه پایداری همدان با اشاره به اعتراضات ایجاد شده در چند روز اخیر در کشور عنوان کرد: ما با مردمی که مشکل اقتصادی دارند و نسبت به وضعیت اقتصادی کشور معترض هستند همراه هستیم  آنها حق دارند مطالبه گری کنند  چراکه رهبری نیز همواره بر بحث مطالبه گری مردم از مسئولین تاکید دارد.

* مردم خواستار حل مشکلات اقتصادی هستند

وی تصریح کرد: مردم  عنوان می کنند که برای مذاکرات هسته های هزینه های سنگینی دادیم، مگر مسئولان و دلتمردان ادعا نکردند که اگر در مسئله هسته ای کوتاه بیاییم مشکلات کشور حل خواهد شد، ما که کوتاه آمدیم حال پاسخ دهند چرا مشکلات  حل نشد؟! مردم پاسخ درست و منطقی می خواهند.

فلاحی اضافه کرد: مگر برخی  افراد ادعا نمی کردند که علت اصلی انقلاب اسلامی در ایران مشکل اقتصادی بود که مردم مطالبه کردند، پس حال که مردم تحت فشار هستند چرا این چنین تحلیلی ندارند؟

وی با بیان اینکه علت اصلی ایجاد انقلاب در کشور مشکل اقتصادی نبود، گفت: این مردمی که در حال حاضر از نظر اقتصادی تحت فشار بوده همان‌هایی هستند که در خط راست انقلاب حرکت کرده، شهدای مدافع حرم می دهند و  جبهه مقاومت را تامین می کنند  و اگر شعار اقتصادی می دهند مطالبات به حق خود را از مسئولین خواستار هستند.

دبیر جبهه پایداری همدان با اشاره به اینکه باید مشکل اقتصادی مردم حل شود، تصریح کرد: ما با کسانی که شعار اقتصادی می دهند و  نسبت به وضعیت اقتصاد کشور معترض هستند همراه هستیم اما نباید از این جریان سوء استفاده شود و آن را به رژیم صهیونیستی و آل شیطان عربستان ارتباط داد.

وی با بیان اینکه شعارهای اقتصادی که در مشهد شکل گرفت، صرفا اعتراض اقتصادی و به جا بود، گفت: جریان اعتراضی  که در همدان و برخی شهرها ایجاد شد در راستای سوء استفاده و بهره‌برداری سیاسی بود.

فلاحی با اشاره به اینکه مردم خواستار حل مشکلات اقتصادی هستند، گفت: مردم انقلاب خود را به اقتصاد نمی فروشند، بر اساس نظرسنجی نیز این ثابت شده به طوری که بر اساس نظرسنجی صورت گرفته مردم انگیزه خود از انقلاب اسلامی برای اقتصاد را 6 درصد، برای مسائل فرهنگی و اعتقادی 54 درصد و در عرصه سیاسی و هویتی 40 درصد عنوان کردند و این امر نشان می دهد که مردم بر روی چه مورد مهمی دست گذاشته اند.

* با سازش و مذاکره هیچ مشکلی از مشکلات کشور حل نشد

وی تحقق اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور دانست و تاکید کرد: در اقتصاد هر تفکری که می تواند جواب دهد باید روی کار بیاید.

دبیر جبهه پایداری همدان با بیان اینکه امروز در کشورهای ترکیه و روسیه به فرمایشات حضرت آقا مبنی بر اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات روی آورده‌اند، گفت: سوال اینجاست وقتی رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند چرا مسئولین آن را اجرا نمی کنند؟!

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با قاچاق افسار گسیخته سازگاری ندارد، افزود: امروز چه کسانی کالای قاچاق وارد می کنند و چه کسانی امضای طلایی دارند؟

فلاحی ابراز داشت: باید هر تفکری که می‌تواند مشکلات را حل کند و پاسخگوی نیاز کشور باشد اجرایی شود.

وی با تاکید بر اینکه تنها راه رسیدن به استقلال نگاه به درون است، افزود: به فرموده امام(ره) برای آنکه به استقلال برسیم باید یک دیواری بین  خود و غرب بکشیم و مقام معظم رهبری خطاب به مسئولین می فرمایند  که بر جوانان مومن و متعبد انقلاب اسلامی تکیه کنید.

دبیر جبهه پایداری همدان با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در تفکر مقاومت و ایستادگی سربلند است، عنوان کرد: ما  پنج سال در مقابل 100 کشور در هزار کیلومتری  ایستادیم و با حرکت شهدایی همچون شهید «همدانی» حرف خود را بر کرسی نشاندیم اما اینجا سرمایه‌های شهدا را دادیم.

وی با بیان اینکه با گذشت پنج سال تفکر سازش نتوانسته مشکل اقتصادی کشور را حل کند، یادآور شد: در حالی که شهیدان با خون خود در سوریه به موفقیت رسیدند اما می بینیم با سازش و مذاکره هیچ مشکلی از مشکلات کشور حل نشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات