جانشین دانشگاه امام حسین (ع) گفت: بعضی ها در جریان فتنه کم آوردند و افرادی همچون مهدی هاشمی به اراذل و اوباش پول ها می داد تا میادین پایتخت را به آشوب بکشند
کد خبر: ۸۹۶۹۰۹۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، "سردار ناصر شعبانی"، جانشین دانشگاه امام حسین (ع) استان ایلام در مراسم سالروز بزرگداشت حماسه 9 دی در خیابان منتهی به مسجد جامع شهر ایلام با اشاره به سالروز حماسه بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: 9 دی بعنوان یک حماسه مردمی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار شد.

وی اظهار کرد: در سال 88 انتخاباتی به شیرینی تمام برگزار که طی آن بیش از 80 درصد در آن انتخابات شرکت کردند.

جانشین دانشگاه امام حسین (ع) افزود: اما در این میان برخی ها سعی بر این داشتند که این دستاورد بزرگ را به حاشیه ببرند؛ لعنت خدا بر کسانی که که شهد شیرینی انتخابات سال 88 را بر کام مردم تلخ کردند؛ اگر چه بعد از مدتی برخی سرمداران اصلاحات از جمله عارف هر گونه تقلب در انتخابات را رد کردند.

شعبانی با طرح سوالی که چرا عده ای مردم را به خیابان ها کشاندند و باعث شدند تا این همه خسارات جانی و مالی به وجود آید، ادامه داد: در حوادث سال 88 بسیاری از زنان بد و فاحشه که به سفارت خانه ها وصل بودند، دستگیر شدند که این خود جای تفکر فراوانی دارد.

وی بیان کرد: این در حالی بود که چندین تن از دیپلمات ها به خصوص در سفارت انگلستان در این میان نقش محوری را بر عهده داشتند.

جانشین دانشگاه امام حسین (ع) عنوان کرد: فتنه گران در روز عاشورا پرچم های امام حسین (ع) را به آتش کشیدند و این مردم بودند که بساط آنان را در 9 دی جمع کردند.

شعبانی در ادامه با بیان اینکه هنوز بر سر و صورت برخی ها غبار فتنه نمایان می کند، گفت: مسئولان باید به مردم اقتدا کنند که همیشه و در همه صحنه ها پیشقراول هستند.

وی اضافه کرد: بعضی ها در جریان فتنه کم آوردند و افرادی همچون مهدی هاشمی به اراذل و اوباش پول ها می داد تا میادین پایتخت را به آشوب بکشند.
جانشین دانشگاه امام حسین (ع) اشاره کرد: ما در این ۳۹ سال پیش روندگی داشتیم و امروز به درختی تنومند تبدیل شده ایم به طوریکه موج انقلاب اسلامی این روزها به اقصی نقاط جهان صادر شده و از آن الگو گرفته اند.
شعبانی تصریح کرد: تحریم ها و قطعنامه ها علیه ایران اسلامی به خاطر حمایت از مظلوم است و آمریکا آن را تروریست می خوانند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار