خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند با اشاره از روایتی از پیامبر اکرم(ص) خطاب به عمارکه فرمودند «ای عمار اگر همه مردم به سمتی رفتند و علی(ع) به سمتی؛ به دنبال علی(ع) برو»، گفت: امروز هم عمارهای زمان باید این کار را کنند و پیرو و دنباله‌رو ولایت باشند.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۹۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰

عمارهای زمان بایدپیرو و دنباله‌رو ولایت باشندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت یوم الله 9دی اظهار داشت: فتنه عمری به اندازه اسلام دارد و از صدر اسلام تاکنون جامعه اسلامی با فتنه‌های بسیاری روبرو بوده است.

وی افزود: امروز نیز دشمنان انقلاب اسلامی از آغاز انقلاب تا کنون در تدارک فتنه بوده اند ودر این فتنه ها، دشمنان موج سواری نموده اند. آمریکا امروز اعلام کرده که از اعتراضات وتجمعات حمایت می‌کند و این نشان از فتنه در شرایط حاضر دارد.

امام جمعه نهاوند با اشاره از روایتی از پیامبر اکرم(ص) خطاب به عمارکه فرمودند «ای عمار اگر همه مردم به سمتی رفتند و علی(ع) به سمتی؛ به دنبال علی(ع)  برو»، گفت: امروز هم عمارهای زمان باید این کار را کنند و پیرو و دنباله‌رو ولایت باشند.

وی ادامه داد: امروز راه بصیرت رفتن به دنبال راه علی(ع)  و اولاد علی(ع)  است و راه بصیرت امام زمان(ع)  است.

مغیثی تصریح کرد: براساس همین رهنمودها در فتنه 88 از ولایت فقیه پیروی کردیم و امروزه عده ای می خواهند اشخاصی را در مقابل ولایت فقیه قراد دهند و اگر کسانی قصد تجمع داشته باشند یقینا همانند سال 88  مردم جواب آنان را خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات