خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد

حماسه 9 دی نشان دهنده عمق بصیرتی مردم ولایت مدار ایران اسلامی

فرمانده سپاه ناحیه ملایر خلق حماسه 9 دی را نشان دهنده عمق بصیرتی مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی دانست و گفت: فتنه 88 نتیجه ساله ها برنامه ریزی دشمنان نظام و انقلاب بود که با حضور حماسی مردم این فتنه مهار شد.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۹۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸

حماسه 9 دی نشان دهنده عمق بصیرتی مردم ولایت مدار ایران اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ داود ابراهیمی در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد جامع شهر ملایر اظهار کرد: حماسه 9 دی بصیرت ملی در مقابله با خط تردید و فتنه و مصونیت بخشی به نظام در برابر فتنه های مشابه بود.

وی خلق حماسه 9 دی را نشان دهنده عمق بصیرتی مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی دانست و افزود: فتنه 88 نتیجه ساله ها برنامه ریزی دشمنان نظام و انقلاب بود که با حضور حماسی مردم این فتنه مهار شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه اگر مردم به صحنه نمی آمدند، هزینه های زیادی به نظام و انقلاب وارد می شد، ادامه داد: هدف دشمن براندازی نظام جمهوری اسلامی بود که با حضور حماسی مردم و بدون هزینه بیشتر، فتنه مهار و دشمن ناامید شدند.

ابراهیمی بیان کرد: حماسه 9 دی دشمن را خوار و ذلیل کرد و امروز هم باید بیشتر از گذشته مراقب نفوذ دشمنان باشیم تا از این طریق نتواند به اهداف شوم خود برسند.

وی ادامه داد: طبق فرموده های رهبر معظم انقلاب در مواقع فتنه تنها بصیرت است که می تواند به عنوان قطب نما عمل کرده و راه درست را به ما نشان دهند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر پشتوانه نظام و انقلاب را خداوند و خون مطهر شهدا دانست و افزود: امروز به واسطه رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و پشتوانه مردم و بصیرت و آگاهی ملت ایران روز به روز بر اقتدار، عظمت و عزت نظام جمهوری اسلامی افزوده می شود.

ابراهیمی تاکید کرد: ملت ایران باید با پشتیبانی از ولایت فقیه دشمن شناسی خود را هر روز بیشتر از گذشته تقویت کنند و مسئولان با کار جهادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات