خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در جمع کارکنان شاغل و بازنشسته سپاه با بیان اینکه فتنه گران در پی ایجاد فتنه هایی دیگرند، مدیریت عالی ولی فقیه و بصیرت مردم را عامل توقف فتنه 88 عنوان و بیان کرد: مردم باید با عبرت گیری از فتنه 88، مراقب فتنه های پیش رو باشند.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۸۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر با واکاوی جریانات سیاسی سال 88، حوادث رخ داده قبل و پس از انتخابات سال 88 را رخدادهایی برنامه ریزی شده با هدف براندازی و تغییر نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: در اینکه این فتنه برای براندازی نظام بود هیچ جای شک و شبهه ای نیست.

   وی حوادث 88 را یک توطئه و یک فتنه برای تغییر نظام با مدل طراحی انقلاب های رنگی عنوان کرد و افزود: طراحان اصلی این فتنه، منافقان و دشمنان خارجی و مجریان آن، دشمنان داخلی و فتنه گران بودند که با غبارآلود کردن فضای سیاسی جامعه در پی دستیابی به اهداف خود بودند و شعار تقلب در انتخابات، وسیله ای برای تسهیل نیل به این اهداف بود.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا، سران فتنه و جنبش سبز را سرمایه های آمریکا و غرب برای براندازی حکومت ایران دانست و تصریح کرد: فتنه 88 در 9 دی با درایت و روشنگری های رهبری و بصیرت مردم، متوقف شد اما خاموش نشده است و مردم باید با عبرت گیری از آن، مراقب فتنه های دیگر پیش روی باشند.

   همایش بصیرت افزایی با حضور کارکنان رسمی، وظیفه و بازنشستگان سپاه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار و در آن از هادیان سیاسی موفق سپاه میانه تجلیل شد.

ارسال نظرات