خبرهای داغ:
یکی از مسئولان نيروي زميني ستاد كل نيروهاي مسلح:
یکی از مسئولان نيروي زميني ستاد كل نيروهاي مسلح در آیین گرامیداشت نهم دی ملكان گفت: نهم دي روز تجلي قدرت اسلام است چراکه مردم مسلمان ايران در اين روز به خروش آمدند و در مقابل فتنه هاي همه جانبه دشمن ايستادند.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۷۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سيد مرتضي ميريان افزود: مردم ايران اكنون پس از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامي راه هاي مبارزه با فتنه ها را از آموزه هاي قرآن و ائمه معصومين به خوبي فرا گرفته اند و مي دانند چگونه بايد با شيطان بزرگ مبارزه كنند.

 وی ادامه داد: امروز ايران اسلامي اميد ملت هاي مسلمان و مظلوم است و امام خامنه اي آن خورشيدي است كه ملت مسلمان را راهنمايي مي كند و ايشان موهبتي از سوي ذات باري تعالي براي ما هستند كه ملت هاي اسلامي را از گردنه هاي سخت، عبور مي دهند.

سردار ميريان اظهارداشت: سران فتنه پس از انتخابات 88 در اقدامي همسو با دشمنان انقلاب اسلامي سلامت انتخابات را زير سوال بردند و ادعاي تقلب كردند در حالي كه رهبر فرزانه انقلاب اسلامي در چندين نوبت اين سران فتنه را دعوت به تمكين به قانون و احترام به اراي مردم کردند ولي حب جاه و مقام و حب نفس، گوش و چشم آن ها را بسته بود و اين سران فتنه هزينه هاي زيادي را بر اسلام تحميل كردند.

نهم دي روز تجلي قدرت اسلام است

 وی اضافه کرد: در حالي كه رسانه هاي بيگانه و دشمنان انقلاب سران فتنه را تشويق و حمايت مي کردند دست قدرت الهي  از آستين ملت مسلمان ايران بيرون آمد و مردم سلحشور ايران سيلي محكمي بر صورت سران فتنه و حاميان خارجي آن ها نواختند.

سردار ميريان خاطرنشان کرد: اينك بر ماست كه هر روز بر بصيرت خود بيافزاييم تا موجب عزت اسلام و قران شویم، در پايان مردم ولايت مدار ملكان با سر دادن شعار مرگ بر آمريكا، مرگ بر انگليس، مرگ بر اسرائيل و مرگ بر فتنه گر، فتنه گران داخلي و خارجي سال 88 را يك بار ديگر لعن و محكوم كردند.

 

ارسال نظرات