خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: 9دی، روز بصیرت و میثاق امت با امام و روز ملی مقابله با خط تردید و فتنه است و کارکردهای بسیاری دارد.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۷۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

9 دی روز ملی مقابله با خط تردید و فتنهسرهنگ داوود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر، در خصوص گرامیداشت یوم الله 9 دی با اشاره به اینکه این برزگداشت برای فتنه گران سنگین است، بیان داشت: این روز، روز بصیرت و میثاق امت با امام و روز ملی مقابله با خط تردید و فتنه است و کارکردهای بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه این روز عبرت آموزی از حوادث تلخ سال 88 را به دنبال دارد، گفت: به طور قطع مباحثی در خصوص حوادث تلخی که در فتنه 88 اتفاق افتاده در منبرها، سخنرانی‌ها، تصاویر و کلیپ‌ها پخش می شود که برای ما و همه افرادی که مسائل را می‌شنوند عبرت آموز است و یادآور سابقه سیاه فتنه‌گران در حافظه تاریخی مردم و مصونیت بخشی نظام در مقابل فتنه های مشابه خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه استکبار جهانی و هم دستانشان بر روی این فتنه سالیان زیادی برنامه‌ریزی کرده بودند، افزود: نظام ما برگرفته از آموزه های قرآنی است و در مقابل ظلم ایستاده و سعی دارد که جامعه را با آموزه های دینی و به شکل حکومت اسلامی اداره کند و این برخلاف اهداف و سیاست‌های آنها است.

وی با بیان اینکه دشمنان ما دارای خوی استکباری هستند، اظهار داشت: این خوی آنها باعث می شود تا ملت‌های دنیا را به ذلت و خواری بکشانند و منابع و منافع آنها را برای خود ببرند و آنها آقای دنیا باشند و همه دنیا نیز زیر دست آنها باشند و نظام ما بر خلاف اهداف و سیاست‌های آنها است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه دشمنان برنامه‌ریزی کرده بودند نظامی را که در مقابل سیاست‌های استکباری آنها است به زانو در آورند، بیان کرد: طرح فتنه مخملی نیز برای سرنگون کردن نظام بود و مردم با آن حماسه 9 دی باعث خاموش شدن فتنه شدند.

وی ادامه داد: نباید فراموش کنیم دشمن درصدد نفوذ است و مدنظر دارد در تصمیم سازان و تصمیم گیران ما نفوذ کند تا بتواند به اهداف خود از طریق آنها برسد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: اگر دشمنان بتوانند نفوذ داشته باشند خود کنار می ایستند و اهداف شومشان را از طریق آنها پیش می برند و امروز نیز خطر نفوذ در سطوح مختلف وجود دارد و این هوشیاری مسئولین و مردم ما را می طلبد که مراقب نفوذ دشمن باشند چراکه اگر دشمن نفوذ خود را گسترش دهد، می تواند فتنه های دیگری را رقم بزند.

وی افزود: استکبار جهانی و دشمنان داخلی و خارجی با تمام توان خود پای کار آمده بودند و به همین علت بود که با یک روز و چند روز نمی شد فتنه را جمع کرد و هشت ماه به طول انجامید چراکه دشمن از تمام ظرفیت خود از فضای مجازی و حقیقی و... استفاده کرده بود و کلید واژه‌ای که بکار بردند به عنوان تقلب؛ خیلی‌ها را فریب دادند و برخی فکر می‌کردند حقوقشان نادیده گرفته شده و حقشان ضایع شده است اما این فتنه یک فتنه آمریکایی و اسراییلی بود.

ابراهیمی با اشاره به بصیرت افزایی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری افزود: فتنه فضا را غبار آلود می کند حق و باطل مخلوط می شود و تشخیص حق از باطل مشکل است و تنها بصیرت است که می تواند به عنوان یک قطب‌نما عمل کند که در این فضا راه درست را نشان دهد.

وی ابراز داشت: در فتنه 88 مردم ولایت پذیر و گوش به فرمان ولایت راه درست را تشخیص دادند و با بصیرتی که داشتند با حماسه 9 دی باعث خاموشی این فتنه شدند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: اگر حماسه 9 دی اتفاق نمی افتاد و مردم به صحنه نمی آمدند و شعله های فتنه را خاموش نمی کردند خیلی تهدیدات متوجه نظام و کشور می شد و یکی از آنها ادامه پیدا کردن فتنه‌ها بود و هدف دشمن این بود این انتخابات ابطال شود و این قضیه سلسله وار در انتخابات بعدی صورت گیرد.

وی اظهار داشت: اگر حماسه 9 دی اتفاق نمی افتاد باعث سو استفاده دشمن در مجامع بین المللی می شد تا کشور ما را محکوم کنند اگر بخواهیم عبرت بگیریم که چنین اتفاقاتی در کشور نیفتد، باید بدانیم که لازم است ما با تمام توان و ظرفیت خودمان به گونه ای عمل کنیم که از به وجود آمدن جریاناتی مثل فتنه آمریکایی و اسراییلی 88 جلوگیری کنیم.

ابراهیمی با اشاره به نقش مهم بسیج در مهار فتنه 88 و مبارزه با نفوذ، افزود: بسیج با روشنگری و بصیرت افزایی  و برنامه‌های گسترده چهره فتنه گران و فتنه 88 را نمایان کرد تا مردم بیشتر فتنه را بشناسند و در زمینه بصیرت افزایی تمام پایگاه های مقاومت در بخش‌ها و سطح شهرستان برنامه های را در حال اجرا دارند.

وی با اشاره به اینکه بسیج در عین مظلومیت در فتنه 88 کمک کرد، گفت: بسیج با بیان گفتمان مقام معظم رهبری بصیرت افزایی را داشته و دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: حماسه 9 دی تاثیر بسیار زیادی در تصمیمات دشمنان ما دارد؛ آنها متوجه شدند که مردم و کشور ما با سایر کشورهایی که آنها توانستند کودتای مخملی را انجام دهند و حکومت‌های آنها را سرنگون کنند تفاوت‌های بسیاری دارد.

وی  با بیان اینکه پشتوانه نظام ما خدا و ائمه معصومین هستند، گفت: خون‌های زیادی در راه حفظ این نظام و انقلاب به اسلام و انقلاب هدیه شده و روز به روز به عزت و اقتدار این نظام افزوده می‌شود.

ابراهیمی تصریح کرد: دشمن این حماسه را که دید یک بار دیگر ناامید شد چراکه بسیاری از ویژگی‌هایی که در ابتدای انقلاب وجود داشت در حماسه 9 دی نیز وجود داشت و باعث عقب نشینی دشمن شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات