خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در روز جمعه و شناسایی سارقان با یک خودروی نیسان توسط مأموران انتظامی، با حضور و تیراندازی به موقع پلیس، سارقین متوقف و دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۶۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، ابوذر قربانی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: سارقین با مخدوش کردن پلاک‌های خودرو از محل وقوع جرم به سمت تهران متواری شده بودند که پرسنل پر تلاش فرماندهی انتظامی بخش ایوانکی به موقع وارد عمل شدند و با مشاهده سارقان نسبت به متوقف کردن آن‌ها اقدام کردند.

وی افزود: سارقان بدون توجه به موانع و ایست پلیس فرار کردند که در نهایت مأموران با رعایت قانون بکار گیری سلاح اقدام به تیراندازی کرده و موفق شدند خودرو را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت: سارقان بعد از متوقف شدن مجدداً به صورت پیاده متواری شدند و پلیس ایوانکی سریعاً در قالب دو اکیپ سارقان را دستگیر کرد.

قربانی بیان کرد: سارقان همراه خودرو و اموال مسروقه جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از این اقدام شایسته مأموران پلیس که نشان از روح متعالی و اقتدار آنان دارد، تقدیر و خاطرنشان کرد: بی تردید نیروی انتظامی حافظ و امین ملت بوده و خادمان مردم در نیروی انتظامی در جهت حفظ امنیت شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها