به مناسبت گرامیداشت 9 دی‌ماه؛ اجتماع تجلی بصیرت در مهدیشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۶۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، اسماعیل کوثری در اجتماع تجلی بصیرت که به مناسبت گرامیداشت 9 دی‌ماه در مهدیشهر برگزار شد، گفت: در جریان فتنه 88 همه معاندان نظام از اوباما و کلینتون گرفته تا عاملان سفارت فرانسه و انگلیس، برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی، دست‌به‌دست هم دادند.

وی افزود: عوامل داخلی و خارجی فتنه، قبل از انتخابات به آمریکا رفته بودند تا با طراحی نقشه‌های شوم، در راستای براندازی نظام تلاش کنند که البته رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی)، در اوایل سال 88 دقیقاً این مسئله و توطئه در انتخابات را مطرح و مردم را به هوشیاری دعوت کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله یادآور شد: هنوز انتخابات نشده بود که زمزمه‌ها شروع شد و برخی از تئوریسین‌های سازمان مجاهدین اعلام کردند که ما در دولت اصلاحات یک‌پایه ولایت را منهدم کردیم و این بار با انتخاب موسوی، تمام پایه‌های ولایت را منهدم خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: وقتی‌که نزد کروبی رفتیم و دلایل وی را برای ادعای تقلب را پرسیدیم، گفت من در انتخابات دفعه قبل نزدیک به 4 میلیون رأی آوردم ولی الان، 300 هزار نفر به من رأی دادند، که به وی توضیح دادیم، نزدیک‌ترین فرد به شما که کرباسچی باشد به شما رأی نداده، چه انتظاری از بقیه دارید.

کوثری ادامه داد: تیم کمیسیون امنیت ملی نزد خاتمی هم رفته بودند و او نیز قبول داشت که هیچ تقلبی نشده و گزارش آن‌هم به دست رهبری رسید و آقا پیغام دادند که از مردم عذرخواهی کرده و بیانیه دهید که تقلبی صورت نگرفته تا اوضاع خاتمه پیدا کند، ولی خاتمی قبول نکرد.

وی تأکید کرد: در جریان تظاهرات خیابانی، افرادی دستگیر شدند که از عوامل سفارت انگلیس و فرانسه بودند و مردم را در خیابان‌ها تحریک می‌کردند، یعنی همه عوامل خارجی و داخلی از اوباما گرفته تا کلینتون و نتانیاهو که از فتنه حمایت می‌کردند، دست‌به‌دست هم داده بودند تا فتنه به سرانجام برسد و خودشان نیز در شعارهایشان می‌گفتند که هدفشان براندازی نظام بوده است.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله اضافه کرد: حضرت آقا در این فتنه، خیلی خون‌دل خوردند، ایشان در این قضیه حتی یک امتیاز کوچک هم برای خودشان نخواستند و دشمن و عوامل فتنه نیز از دو عامل رهبری و مردم ضربه خوردند و نتوانستند موفق شوند.

وی دو عامل رهبری و مردم را لازم و ملزوم یکدیگر دانست و اظهار کرد: اگر این دو عامل از هم جدا شوند، شکست خواهیم خورد که نمونه آن در زمان ائمه معصومین و حضرت علی (ع) مشاهده شد که چگونه مردم بی‌وفایی کردند و امیرالمؤمنین (ع) تنها ماند و بعد حضرت را به شهادت رساندند، رهبری که بالاتر از امیرالمؤمنین (ع) نیستند، ولی چون مردم پشت ایشان بودند، موفق شدند.

کوثری خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم پشت ولایت باشند، ولایت نیز می‌خروشد و جلو می‌رود، دشمنان ما نیز از همین ناراحت هستند و می‌خواهند بین مردم و رهبری شکاف بیندازند و انواع توطئه‌ها را طراحی می‌کنند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها