خبرهای داغ:
بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده سمنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: سالروز حماسه نهم دی ماه یادآور تجدید میثاق امت اسلامی با ولایت‌فقیه است.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۶۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، بسیج دانش‌آموزی حوزه شهید فهمیده سمنان در بیانیه‌ای با گرامیداشت حماسه ملت ایران در 9 دی ماه سال ۱۳۸۸ تأکید کرد: دانش آموزان انقلابی، امروز با تبیین و ترویج پیام‌های یوم‌الله ۹ دی جهت ایجاد توان مدیریت در روزهای سخت انقلاب اسلامی درصحنه حضور خواهند داشت.

متن این بیانیه‌ای به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

می‌خواهند نور خدا را با دهان‌های خود خاموش کنند، ولی خدا کامل‌کننده نور خویش است هرچند که کافران را خوش نیاید. (سوره صف-آیه ۸)

حماسه ماندگار نهم دی بدون شک بی‌نظیرترین حرکت مردم با بصیرت و ولایت مدار تاریخ انقلاب اسلامی جهت حفاظت از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است و فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلاب اسلامی ایران رقم زد، روز نهم دی ماه ۱۳۸۸ را به واسطه حرکت عظیم، حیرت‌انگیز و فوق‌العاده مردم، در اذهان جاودانه ساخت، آنچه شدنی نیست و نکته‌ای که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بارها در بیانات خود به آن تأکید کرده‌اند و فرمودند که نهم دی دست اراده الهی دیده شد وگرنه این کارها کارهایی نیست که با اراده امثال ما انجام بگیرد، این کار خدا است، این دست قدرت الهی است، این چیزها دست من و امثال من نیست.

سالروز ۹ دی یادآور تجدید میثاق امت اسلامی ایران با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت است و بازخوانی شکست فتنه آمریکایی که بازهم با حضور میلیونی ملت شریف و همیشه در پشت‌صحنه انقلاب اسلامی و دانش آموزان بسیجی و انقلابی در یوم‌الله ۹ دی و تبیین ماهیت الهی و جوانانه این حماسه حسینی که تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی است با آشکارسازی ابعاد رخداد حماسه ۹ دی ۱۳۸۸ و راه‌هایی که لازم است در ماندگاری این پدیده تاریخ سیاسی شرکت و حضور پرشور خواهند داشت.

حماسه ۹ دی ماه ملت ایران با همه تحلیل‌ها و بررسی‌ها یک نکته مهم داشت و آن این است که نشان داد مردم فهیم ایران همچنان زنده و بیدار و پا در رکاب و آماده اطاعت از ولی خود در صحنه حضور دارد و دست از آرمان‌هایش بر نخواهند داشت و دانش آموزان انقلابی امروزه با تعمیق بصیرت دینی و ولایت مداری خود نسبت به تمهیدات سخت و نرم و ظرفیت‌های اجتماعی و دشمن‌شناسی در جهت مصونیت بخشی آنان در صحنه‌های مشابه با تبیین و ترویج پیام‌های یوم‌الله ۹ دی در اذهان دانش آموزان جهت ایجاد توان مدیریت در روزهای سخت انقلاب اسلامی درصحنه حضور خواهند داشت.

یقیناً نهم دی یکی از الطاف خفیه خداوند متعال به ملت حق مدار و ولایت دوست ایران اسلامی است که با انسجام ملی، مردم‌سالاری دینی را با هدایت پیر و مرادشان در کشور حاکم کرده‌اند و همین جوانان، همین نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی نهم دی ماه را به راه انداختند و امروز هم به این نسل‌های سوم و چهارم امروز آتش به اختیار در گسترش عدالت با تأسی به مقتدایشان حضور آگاهانه دارند و در مقابله با هر گونه تعرض، مردانه در صحنه حضورداشته و همان‌گونه که نسل‌های سومی دوران جنگ تحمیلی امثال شهید فهمیده‌ها و مرحمت بالا زاده‌ها با صلابت و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس ایستادند و با تقدیم هزاران شهید پاسخی دندان‌شکن به دشمن دادند، امروز نیز با ایمان و پایبندی به ارزش‌های اسلامی تا پای جان از سرزمینشان دفاع خواهند کرد.

اگر پیروزی ملت نبود در فتنه ۸۸ چه بسا تا سالیان سال مستضعفین عالم به‌ویژه مسلمانان منطقه به این باور نمی‌رسیدند که می‌توان با وحدت کلمه به نبرد با استکبار و سر سپردگان داخلی آنان رفت و چه بسا تا سالیان سال جنبش بیداری اسلامی در منطقه به وقوع نمی‌پیوست.

اگر نبود فتنه ۸۸ چه بسا تا سالیان سال سیرت نفاق گونه برخی اشخاص درون نظام و سیرت بی‌بصیرت برخی خواص رو نمی‌شد.

فتنه گران کسانی بودند که به بهانه اعتراض مسالمت‌آمیز قرآن‌ها را پاره و روز عاشورا هلهله کردند، کسانی بودند که به بهانه رأی نیاوردن کاندیدای پیرو خط امام، عکس امام و خلف صالحش را پاره کردند. کسانی بودند به جای اثبات حرفشان از راه قانونی، اردو کشی‌های خیابانی به راه انداختند و مسجد به آتش کشیدند و افراد بی‌گناه را به باد کتک گرفتند.

ما در عصر ظهوریم و عصر ظهور عصر فتنه‌های بی‌شمار است و نباید این‌گونه فکر کرد که آتش فتنه برای همیشه خاموش شده و فتنه گران به لانه‌های خویش خزیده‌اند بلکه باید بدانیم فتنه گران همیشه در کمین هستند.

ما دانش آموزان بسیجی از آحاد مردم غیور، ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی به‌ویژه استان سمنان دعوت می‌کنیم تا امسال نیز با حضور در حماسه عظیم ۹ دی به دشمنان نشان دهیم که همچون کوهی استوار پشت ولایت، همچون مدافعان حرم در جبهه مقاومت ایستاده‌ایم و با مشت‌های گره‌کرده خود بار دیگر عاملین و دست‌نشانده‌های فتنه ۸۸ را با شعارهای علیه منافقین، فتنه‌گران و دست‌نشانده‌های آنان اسرائیل و امریکا محکوم خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها